וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובי סטאר - "משחק באש"

עינב שיף

8.12.2009 / 8:00

הזמר הכי צבעוני שיצא מ"כוכב נולד 7" מוציא סינגל חדש. הזדמנות טובה לדבר עם וואלה! תרבות על אדם למברט, פופ ופפארצי

יח"צ - חד פעמי

כשמבקשים מחובי סטאר לסכם את הסינגל החדש שלו, "משחק באש", במשפט אחד, יש לו שלוש מילים: "ברוכים הבאים לעולמי". וכמה שהאיש הזה, בן 23 בלבד אבל עם טונות של ביטחון עצמי וגם קבלות עליו, חיכה לרגע הזה. "זה פופ, בפנים שלכם, אין שום התנצלויות", הוא אומר לוואלה! תרבות. אני בכל מקום בשיר הזה, אסף אברבוך כתב והלחין את השיר במיוחד בשבילי".

נראה שהיה חשוב לך להתפוצץ ברעש גדול. לא להוציא עוד שיר של חורף.

"כל מה שעשיתי עד היום לא עבר בשקט, אלא ברעש גדול. בוא נגיד שהרבה אנשים ברחוב מזהים אותי, אפילו שהגעתי למקום שביעי ב'כוכב נולד'. אני לא מתבייש בזה, להיפך – אני הכי אוהב את זה בעולם".

חובי סטאר. אלעד ויסמן, באדיבות טדי הפקות,
"יש לי בשורה". חובי סטאר/אלעד ויסמן, באדיבות טדי הפקות

"אני בא לבשר בשורה לארץ ישראל", הוא ממשיך להכריז. "הגיע הזמן להחזיר את הפופ למקום של כבוד. יש מעט מאוד אנשים שגאים בזה ואני לא מבין את זה. לי אין שום בעיה עם מה שאני עושה. אני לא אומר 'זה סינגל אחד מתוך אלבום'. זה שטויות. כל המתיימרים למיניהם שאומרים שיש להם בעיה עם פופ ושזו מוזיקה נחותה צריכים להסתכל על עצמם שנתיים לפני שפיתחו את האנטי הזה ולהיזכר איך הם קפצו על המיטה עם שירים של היי פייב, בקסטריט בויז וכו'. אני לא אוהב שאנשים מתחסדים בפופ".

פעם אדם למברט, תמיד אדם למברט.

"תודה על המחמאה העצומה, למרות שכל פעם ששאלו אותי עליו אני לא רואה את הדמיון בינינו, זו מחמאה אדירה".

גם בהופעות שלך נצטרך להזהיר את רשתות הטלוויזיה, אפרופו התקריות שלו?

"זה יהיה בסגנון הזה ועוד איך. תכין את הרשתות ואת כל מי שצריך".

אדם למברט מנשק רקדן בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. AP
"תכינו את הרשתות". אדם למברט ותקרית הנשיקה/AP

אפשר לסמן כניסה למקלטים באזור ערוצי הטלוויזיה המרכזיים וחובי סטאר לא עוצר. "לא פחדתי להיעלם", הוא אומר בתשובה לשאלה מדוע להוציא סינגל עכשיו, כשאין אלבום באופק. "באתי ל'כוכב נולד' לא במטרה לנצח ולא כדי שיגידו שהגעתי לגמר או שזכיתי. באתי אחרי 22 וחצי שנים כי אמרתי 'די מספיק'. הייתי בבית, כתבתי שירים, למדתי פיתוח קול, אני באודישנים מגיל 7 – הגיע הזמן שאנשים שהם לא אני שיידעו מי אני. הגעתי למצב שאני יכול להגיד לכולם שהגעתי. הראיתי להם מה שאני ידוע לעשות ובינתיים אף אחד לא שכח אותי".

יש משהו שאתה מתחרט עליו בדרך הזו?

"אני לא מתחרט על שום דבר. ברגע שהחלטתי שאני הולך לתוכנית,לא משנה אם אני אעוף ברגע הראשון. אין עליי לחץ חיצוני לעשות שום דבר, אבל אני באישיות שלי פרפקציוניסט, עד רמה של עיצוב עטיפת הסינגל. אפילו במופעים המכורים של 'כוכב נולד', הסיבוב הקבוע שיש אחרי התוכנית, תפרתי פייטים לבגדים בהופעות. רק ההפקה של השיר הזה לקחה לנו שלושה חודשים כדי שהכל ידפוק".

יש חשש שזה לא יצליח? זה לא בדיוק החומר שהרדיו אוהב.

"זה לא מעניין אותי. מה זאת אומרת השיר לא יצליח? אחרי 23 שנה שאני רק חולם על הדברים האלו, הכל הצלחה. גם אם שום דבר לא יקרה עם הסינגל, יהיה עוד אחד עם למידת לקחים והוא יצליח. אני חושב שהסינגל הזה מעולה ובתור אדם שאוהב פופ אני מאוהב בשיר הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מתחרט על כלום". סטאר בימי "כוכב נולד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו שזה נשמע, חובי סטאר הוא לא אחד שממש אומרים לו מה לעשות. "אני יודע שאני צריך לדעת הכל", הוא אומר, "מהתחלה ועד הסוף. אפילו בתוכניות של 'כוכב נולד', הייתי מעורב בכל נושא".

המבוגרים שעובדים אתך לא אומרים לך 'ילד, תירגע ותקשיב לנו?'

"הרבה מאוד פעמים, ותתפלא, לפעמים מאירים את עיניי. אני לא מטומטם, אני כן מבין שיש אנשים שיודעים יותר טוב ממני. אבל סתם לדוגמה, בתוכנית הראשונה נורא פחדו מהדמות שלי ואמרו לי שאני אהיה טו מאץ' לקהל. ביקשו ממני להוריד טיפה מהשחור בעיניים ואני אמרתי 'לא, או שמקבלים אותי ככה או שישלחו אותי הביתה'. כנראה שזה עבד".

בסיום התוכנית, בחר חובי סטאר להישאר תחת החסות של טדי הפקות, שלמדה להתמודד עם האיש ודרישותיו. אולי זו בגלל האמביציוזיות המעט אובססיבית של חובי סטאר, שהצהיר מהשנייה הראשונה שלו ב'כוכב נולד' שהוא כאן כדי להישאר ולא בדיוק נולד האדם או המכונה שיעצרו אותו. "אני בעד הספק מטורף, אני מוכן לכתוב לכולם, לקובי פרץ, שלומי סרנגה, כל מי שיבקש ממני אני אכתוב לו".

אתה לא חושב לפעמים שזה מהר מדי? שצריך להתבשל קצת?

"יש לי חדשות בשבילך – אלבום הבכורה כבר היה צריך להיות מאחוריי. הייתי כבר אמור לעבוד על ההמשך שלו מבחינתי, כך שאני ממש לא בקצב שרציתי".

"כוכב נולד" שינתה אותך? אתה הולך אחרת ברחוב מאז שמזהים אותך?

"תגיד לי, אני נדמה לך כמו אחד שהולך אחרת? בעיקרון, כל מי שמזהה אותי, זה מברך. מי שאומר שזה מציק לו או מעצבן אותו כנראה במקצוע הלא נכון. אני נורא דואג להסתכל איפה הייתי לפני שנתיים. הייתי זמר, פרפורמר, אבל עדיין מעריץ של אנשים ולא מישהו שמכירים לכן. אני מבין את הצורך בחטטנות ולראות את הבן אדם שאתה כל כך אוהב על הבמה ביום יום, אין לי בעיה עם זה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully