וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקו"ם יוזמת: בית הופעות קבוע לאמנים

עינב שיף

8.12.2009 / 7:32

האגודה לשמירת זכויות היוצרים בישראל פוצחת בסדרת מופעים, סדנאות אמן ועוד, בהשתתפות סופרים ומוזיקאים. בין המופיעים: איה כורם, רמי קליינשטיין, צרויה להב ושלמה יידוב

אקו"ם, האגודה לשמירת זכויות היוצרים בישראל, פותחת במיזם להקמת בית הופעות קבוע ליוצרים ישראלים. במסגרת המיזם, מאחוריו עומד המנכ"ל יוריק בן דוד, מבקש הארגון לערוך מפגשים בין אמנים לקהל הרחב במגוון של פורמטים (סדנת אמן, שיחות, חשיפת יצירות חדשות, השקות ועוד) שיתקיימו בבית קבוע שעליו אקו"ם תיקח אחריות.

המיזם ייצא לדרך בסדרה של אירועים שיתקיימו בין התאריכים 23-26 בדצמבר במועדון צוותא 2 בתל אביב. את המיזם ינהל אמנותית דורון מדלי ובימיו הראשונים כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו לאמנים באופן ישיר.

בערב הפתיחה יערוך רמי קליינשטיין סדנת אמן ולאה שבת תארח את אחיינה, הכוכב העולה אביהו שבת. למחרת יערוך במקום זיו רובינשטיין ערב השקה לספר שיריו, בשילוב עם מופע פסנתר שבו יארח את ארקדי דוכין, אריק סיני,דפנה ארמוני, אלי גורנשטיין ונחצ'ה היימן.

ב-24 בדצמבר תערוך הסופרת צרויה להב סדנת אמן עם הקהל ובאותו יום יופיע נחצ'ה היימן בערב שירים וסיפורים מהרפרטואר העשיר שלו. עוד באותו ערב תחגוג הזמרת איה כורם יום הולדת 30 בהופעה מיוחדת במקום.

ב-25 בדצמבר ינחו איתמר קסט ופרופסור חנה יעוז בוקר של שירה עם אורחים ובשעה 14:30 יקיים חתן פרס אקום מיכאל וולפה "צהריים של זמר עברי" עם קלאסיקות עבריות בעיבודים חדשים. בערב, יופיע אלון אוליארצ'יק עם ילדיו מקס וטסה במופע שהתקיים בפסטיבל הפסנתר האחרון. הופעה נוספת באותו ערב היא של מאיה רוטמן וההרכב המלא שלה, בעקבות אלבום הבכורה "ממשיכים אחורה".

ביום שבת ה-26 בדצמבר יתקיים המופע "המלחינים של הדור הבא" באירוחו של מיכאל וולפה. לאחר מכן תתארח הסופרת נאווה מקמל עתיר במפגש מיוחד בעקבות ספרה "אות מאבשלום". ובערב יופיע שלמה יידוב שיחגוג אלבום אולפן חדש במופע אינטימי עם שיריו והצמד שתיים מבית הד ארצי-NMC יונייטד ישיק את אלבום הבכורה שלהן, "סוף שנת הצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully