וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד המוזיקאים האפריקאי אמאדו ומרים להופעות בישראל

עינב שיף

8.12.2009 / 7:54

זוג המוזיקאים העיוורים שהפכו ללהיט עם השיר "Sabali" וחיממו את בלר וקולדפליי יופיע ב-25 וב-26 בפברואר במועדון הזאפה בתל אביב

צמד המוזיקאים אמאדו ומרים יגיע לישראל לשתי הופעות. הצמד יופיע ב-25 וב-26 בפברואר במועדון הזאפה בתל אביב, באירוע שמארגנת חברת Alive Productions שהביאה לישראל את פיית' נו מור, MGMT, דינוזאור ג'וניור, גונג ועוד.

אמאדו בגיוקו ומרים דומביה נולדו במלי והתחתנו לאחר שהכירו במרכז לעיוורים צעירים במדינה. החל משנות ה-70, השניים יוצרים מוזיקה המשלבת אלמנטים אפריקאיים עם מוזיקת רוק. רק בשנת 1999 הם החלו לתעד את יצירותיהם באלבומים משותפים. הסיפור האישי המרגש והאיכויות המוזיקליות של השניים הביאה להם הצלחה גדולה, בעיקר מאז האלבום “Dimanche A Bamako" שיצא בשנת 2004 והופק על ידי מנו צ'או. לאחר מכן חיבור השניים את המנון מונדיאל 2006 בגרמניה ובשנת 2008 יצא אלבומם המצליח ביותר, “Welcome to Mali", שכלל את הלהיט “Sabali" בהפקת דיימון אלברן מבלר.

אלברן הוא זה שגם סידר ללהקה הופעת חימום לאיחוד של בלר בקיץ האחרון. לאחר מכן חיממו השניים גם חלק מההופעות של קולדפליי בסיבוב ההופעות האחרון שלהם. בנוסף, הופיע הצמד באינספור פסטיבלים כמו גלסטנברי, לולה פאלוזה ועוד, וכן זכו בשני פרסים מטעם רדיו ה-BBC למוזיקת עולם וכן בגראמי הצרפתי. השנה מועמד ההרכב לפרס הגראמי בקטגורית האלבום העכשווי הטוב ביותר בתחום מוזיקת העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully