וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום הופעה כפול לרמי קליינשטיין

עינב שיף

9.12.2009 / 8:00

המוזיקאי הוותיק יקליט שתי הופעות - אחת חשמלית ואחת רק עם פסנתר - בהן ישיר בעיקר שירים ישנים אך גם כמה חדשים. "לא בטוח שיש עוד מקום לאלבומי אולפן רגילים"

רמי קליינשטיין יוציא בקרוב אלבום הופעה כפול שיכיל שירים מקריירה בת כמעט 25 שנים. האלבום, שייצא לראשונה בלייבל של חברת ארומה, "ארומה מיוזיק, יחולק לדיסק אחד של הופעה חשמלית של קליינשטיין ולהקתו הוותיקה, המועצה, ודיסק שני שיכיל שירים בגרסת המופע "רמי קליינשטיין והפסנתר".

"למה אלבום הופעה עכשיו?" שואל קליינשטיין את וואלה! תרבות ועונה: "אני שואל למה לא עכשיו. זה האלבום שמנציח בעצם את הקשר המיוחד שנוצר עם להקת המועצה בשנים האחרונות. אני עובד עם אותה להקה משיצא 'הרבה פנים' וזה זמן מכובד. בנוסף, ההצלחה של ההופעות היא כזו שאני חושב שכדאי לעשות להן איזשהו קופי-פייסט".

מופע פסנתר ומופע להקה לא יביא לנפילה בין הכיסאות?

"אני מכיר את זה מהקהל, שאנשים באים אליי ושואלים באיזה פורמט אני אוהב יותר להופיע. אמרתי ל-NMC וארומה מיוזיק, 'בואו נעשה שני דיסקים, אחד כזה ואחד אחר'. הם נורא אהבו את הרעיון וזה ייצא פרויקט מעניין".

המופע יוקלט במועדון הזאפה בתל אביב ובמועדון הזאפה בהרצליה. אחרי שהופעת בקיסריה, בנייני האומה בירושלים וכו' – אתה לא מתגעגע לגודל?

"ממש לא מדגדג לי להגיע לשם עכשיו. אני באמת הייתי בכל מקום וכנראה גם אהיה בכל מקום, אבל יש עת לכל דבר ולכן אני לא נכנס לזה. לדעתי, אני מופיע במקום שמחליף את צוותא וזה לא פחות מכובד".

באלבום יוצגו גם שלושה שירים חדשים של קליינשטיין, שאת מילותיהם כתב יאיר לפיד, חברו הטוב ושותפו למופע "לא סופי" ביחד עם תמיר הרפז. "יאיר ואני בתוך איזושהי קריזה של כתיבה בחודשים האחרונים", אומר קליינשטיין. "חשבנו שזה יהיה יפה שהמועצה תקליט את השירים האלו כבונוס ובלדה אחת שתהיה בצד של הפסנתר. זה יוצר חבילה נורא מדליקה".

האלבום הוא אוסף של שירים קיימים ומעט שירים חדשים. יש כבר מחשבה על חומרים חדשים?

"להגיד לך מה אני חושב לגבי אלבומים? לא יודע. לא יודע האם יהיו אלבומים בכלל, אלבום כזה כאוסף – יש לו מקום. אבל אלבום של 10-12 שירים חדשים היום? גדולים כמוני כבר החליטו שזה לא יהיה. שירים חדשים? אלו תמיד יהיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully