וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסים בינלאומיים לקליפ של "אלוף העולם" של עברי לידר

עינב שיף

10.12.2009 / 9:00

הקליפ, אותו ביים רועי ורנר, זכה במקום הראשון בפסטיבל Digifestival האיטלקי ובפסטיבל הסרטים של קווינס בניו יורק. ורנר: "בישראל, הקליפים לא מקבלים את הכבוד הראוי להם"

יסמין סויפר

(בנגן: סינגל חדש של עברי לידר, "האנשים החדשים" בגרסה מיוחדת לקראת סיבוב האנפלאגד של הזמר)

שני הישגים בינלאומיים לקליפ שביים רועי ורנר לשירו של עברי לידר, "אלוף העולם", מתוך אלבומו האחרון. הקליפ, שהקונספט האלים שלו מושפע מהסרט "מועדון קרב", זכה בפרס הראשון בשני פסטיבלים שנערכו לאחרונה: האחד הוא פסטיבל הווידיאו האיטקלי "Digifestival" והשני הוא פסטיבל הסרטים של קווינס בניו יורק.

בפסטיבל האיטלקי, זכה הקליפ של ורנר בקטגוריה המוקדשת לוידיאו מוזיקלי, יחד עם הקליפ לשיר “Cities of Noise" של הלהקה הקנדית The Summerlads. בתחרות האמריקאית גבר ורנר על קליפים מאיטליה, אנגליה והפעם גם על אותו הקליפ של הסאמרלדס.

"הזכייה מעידה על כך שבישראל יודעים לעשות קליפים טובים ואיכותיים", אמר ורנר. "עם זאת חבל שהם לא מקבלים את הכבוד הראוי להם. יש קליפים רבים ששינו את עולם הקולנוע והפרסומות, אבל בארץ אין תקציבים לקליפים. כל הקליפים שהתחרו מולנו היו בעלי תקציבים גבוהים בהרבה. אני מקווה שבעתיד יותר ויותר קליפים ישראלים ייצגו את התעשייה המינימאלית שלנו בכבוד והמשקיעים יבינו את החשיפה העולמית וישקיעו יותר".

ורנר נחשב לאחד מבמאי הקליפים הבכירים בישראל, ויצר בעבר קליפים עבור אמנים כמו רמי פורטיס, מוניקה סקס, הראל סקעת, אריק ברמן, אביב גפן ועוד. בקליפ של "אלוף העולם" החליט ורנר גם לקחת חלק מול המצלמה ולא רק מאחוריה ושיחק את אחד הלוחמים בחניון, כשעברי לידר משחק את השופט.

מאחורי הקלעים של הקליפ "אלוף העולם" של עברי לידר. יסמין סויפר, יסמין סויפר
לידר בקליפ של "אלוף העולם"/יסמין סויפר, יסמין סויפר

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully