וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי פייפ לתחרות תקליטנות בינלאומית

עינב שיף

11.12.2009 / 9:32

הדי ג'יי שהגיע לטופ 5 של תחרות הפריסטייל של מועדון ברזילי ישתתף בתחרות של התאחדות הדי ג'ייז העולמית בפולין. "אפס מעלות שם, אני מקווה שלא יקפאו לי הידיים", הוא אומר

עמית רואי, הידוע בכינויו די ג'יי פייפ, הוזמן להשתתף בתחרות ה-IDA, של התאחדות הדי ג'ייז העולמית שתתקיים בפולין הערב (שישי). בתחרות לוקחים חלק נציגים מ-12 מדינות ורואי, בן 28, הוזמן להיות הנציג הישראלי, לאחר שהשתתף בתחרות הסקרצ'ינג היוקרתית DMC והשאיר רושם מצוין על המארגנים.

"אין לנו מוקדמות של ה-IDA, אז הם פנו אלי כדי שאבוא", סיפר רואי לוואלה! תרבות. "הם מכירים אותי בעקבות אליפות העולם של ה-DMC, שבה השתתפתי עם DJ מאש. דוגרי, הסגנון שם הוא נורא טכני, כמו מכונות. אני בא עם קטעים יותר מוזיקליים, וזה הראש שלי, אני בקטע קצת אחר".

"די ג'ייז מבלים חודשים בשביל להתכונן לסט של 3 דקות", הוסיף רואי על האירוע. "זאת סצינה מאוד מאוד מצומצמת של אנשים שלקחו את הפטיפון ממכשיר שמנגן תקליטים לכלי נגינה לכל דבר. הסגנון שלי קצת אחר. אולי זה עניין של ישראלים. אנחנו עם תפיסה אחרת של טכניקה וצליל. חוץ מזה שהטמפרטורה שם היא אפס מעלות, אני מקווה שלא יקפאו לי הידיים".

פייפ הוא די ג'יי בולט בסצנת ההיפ הופ הישראלית והשתתף השנה בתחרות הפריסטייל של מועדון ברזילי, בה הגיע למקום החמישי. בנוסף, פייפ הוא גם הדי ג'יי של הרכב הראפ תכל'ס ומלמד תקלוט בבית הספר Muzik.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully