וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעשות בחג האורים - המדריך המלא למופעי חנוכה

עינב שיף

11.12.2009 / 10:09

מקונג פו פסטיגל ועד פסטיבל סרטים הודיים, מפיטר פן ועד דירהוף, מאלומוניום ועד אור וצל - קבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להעסיק את עצמכם ואת ילדיכם במהלך השבוע הקרוב

עבור מי שסיים את בית הספר, המשמעות של חנוכה כחג של אירועים די נעלמת. אחרי הכל, אם אין חופש מרוכז מהעבודה, במה שונה שבוע הנרות משבוע רגיל? אבל, אם אתם בגילאי בית הספר והתיכון לעומת זאת, או אם אתם הורים לילדים בגילאי בית הספר והתיכון, החיים שלכם יהיו טובים (אך מתישים) השבוע, כפי שניתן לראות מהמדריך לאירועי החג שוואלה! תרבות הרכיבה לכם.

מחזות זמר/פסטיבלי ילדים/הצגות לילדים

קונג פו פסטיגל

כבכל שנה, המפיק מיקי פלד עומד מאחורי האירוע המרכזי של חנוכה לבני התשחורת, והפעם הקונספט הקונג פו, בבימויו של חנוך רוזן. הכוכבים השנה הם מאיה בוסקילה, יעל בר זוהר, אגם רודברג והאורח המיוחד והמדובר – אייל גולן. החגיגה תעלה לכם 189 שקלים והיא תיערך במהלך השבוע במרכז הקונגרסים בחיפה, בבנייני האומה בירושלים ובביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פסטיבל שירי ילדים

המתחרה הגדול של הפסטיגל, בבימויו של משה קפטן, מקבץ עבור הילדים את קובי פרץ, משה דץ, ציפי שביט, חני נחמיאס, יגאל בשן, דפנה דקל, חובי סטאר ועוד למופע שירי ילדים חדשים וישנים. גם כאן יעלה התענוג 189 שקלים לכרטיס וההצגות יתקיימו במרכז הקונגרסים בחיפה, בבנייני האומה בירושלים ובהיכל התרבות בתל אביב.

זורו

משה קפטן לא נח והוא מביים גם את המחזמר החדש "זורו", בהשתתפות אושרי כהן, תום אבני, לירז צ'רכי, מירב פלדמן ויעקב כהן. כרטיס לתענוג הזה יעלה לכם 180 שקלים. ההצגות מתקיימות בבנייני האומה בירושלים, בתיאטרון הצפון בקריית חיים ובמשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

מותק של פסטיבל

צדי צרפתי מביים את יובל המבולבל, רינת גבאי, טוביה צפיר, אורנה דץ, מיכל צפיר ואסף אשתר בערב מיוחד לגילאי שנתיים עד שש. כרטיס יעלה לכם 149 שקלים, ההצגות יתקיימו בהיכל נוקיה בתל אביב, במרכז הקונגרסים בחיפה ובבנייני האומה בירושלים.

הרקולס

הליהוק ההולם הראשון של מייקל לואיס זה זמן רב מציב אותו בתפקיד גיבור המלחמה היווני בהפקה שביים אבי דור. כוכבים נוספים: רותם אבוהב, רוני דואני, קובי מחט ועוד. מחיר כרטיס עומד על 160 שקלים וההצגה תרוץ בתיאטרון אילת, בתיאטרון הצפון בקרית חיים, בתיאטרון ירושלים, בגן שמואל ובבית החייל בתל אביב.

פיטר פן

תיאטרון חיפה מגיב לשגעת הצגות הילדים עם המחזמר שביימה צביה הוברמן בכיכובם של דורון עמית, תמר שם אור, יוסי מרשק, דני לשמן ובן פרי. התענוג יעלה לכם 149 שקלים, ההצגה תתקיים בתיאטרון חיפה ובתיאטרון גשר בתל אביב.

משחק ילדים

מחזמר של אפרים סידון עם ידידיה ויטל ("השמינייה"), רויטל זלצמן, שחר ישי, הילה זיתון וחברים נוספים בקאסט הצעירים של בית לסין. מחיר כרטיס עומד על 119 שקלים וההצגה תרוץ באשקלון, גבעת ברנר, הרצליה, ראשון לציון, קריית חיים ורמת גן.

הנסיך הקטן

ניצה שאול האהובה בגרסה חדשה לסיפור הקלאסי של אנטואן דה סנט אקזופרי, עם 18 זמרים, רקדנים ותזמורת קאמרית חיה. בין 85 ל-140 שקלים לכרטיס, ההצגה תתקיים בתיאטרון הצפון בקריית חיים, בבית החייל בתל אביב, בנצרת עילית ובמועצה האזורית אשכול.

להקת טודס

מופע מחול מרהיב של להקת טודס הרוסית, בניהולה של אלה דוחובה, מציג תלבושות מיוחדות, כוריאוגרפיה מקורית ועוד. מחירי הכרטיסים נעים בין 149 ל-189 שקלים והמופע יתקיים בתל אביב, אשקלון, ירושלים, חיפה, ראשון לציון, בת ים, נצרת, פתח תקווה, חולון הרצליה וקריית מוצקין.

עלי באבא ו-40 השודדים

גרסת מחזמר שעיבדה סמדר שיר וביים עופר שפריר, בכיכובם של ימית סול, ג'קו אייזנברג, רודריגו גונזלס, מיקי קם, אורי גבריאל ויגאל עדיקא. מחיר כרטיס – 159 שקלים, ההצגה תתקיים בהאנגר 11 בתל אביב ובהיכל לאמנויות הבמה בהרצליה.

פנטזי קידס

ליאור כלפון יתפנה מההצלחה של ה-Voca People לסדרת הופעות של התיאטרון השחור שיצר וביים בהצלחה. מחיר כרטיס למופע נע בין 119 ל-139 כרטיסים וההצגות יתקיימו באשקלון, אור עקיבא, באר שבע, ראשון לציון, קריית מוצקין ומכבים-רעות.

אלומיניום – מסע הכסף

חגיגה של תיאטרון חזותי, תנועה, מוזיקה ואפקטים וזאת – על רקע שימוש באלומיניום כחומר גלם. מיועד לגילאי 3 ומעלה, 119 עד 149 שקלים לכרטיס. ההצגה תרוץ בהרצליה, חולון, תל אביב, גני תקווה, מכבים-רעות, ראשון לציון, קריית מוצקין ועוד.

אירועים מיוחדים

* "חידון הגיבורים הגדול" בבית אבי חי

בית אבי חי מזמין במהלך חג החנוכה משפחות עם ילדים מגיל 8 ומעלה לשעשועון ידע מצחיק ואינטליגנטי (ואפילו נושא פרסים), על הגיבורים והגיבורות הגדולים של ההיסטוריה היהודית, הציונית והישראלית. את המפגש ינחו שחקני האינקובאטור הירושלמי כשבמהלך הערב יכירו המשתתפים 25 דמויות היסטוריות – כולן של אנשים שייחודם הוא במעשי הגבורה שעשו לטובת העם והמדינה - ושסביבן תתקיים תחרות ידע ואתגר. בסיום האירוע תתקיים הדלקת נרות חגיגית.

עלות למשתתף 10 ¤ בלבד וכרטיס משפחתי 50 ¤. פרטים נוספים באתר בית אבי חי.


* חנוכה במדיטק חולון

מדיטק חולון יעלה בחג החנוכה החל מה-12 בדצמבר עד 19 בדצמבר ממיטב הצגות הרפרטואר שלו,המבוססות על ספרות קלאסית מהארץ ומהעולם. באמצעות ההצגות המוקפדות יוכלו הילדים להיחשף ליצירות מופת ידועות של סופרים ידועים.

בין ההצגות: "הכבש הששה עשר" עפ"י ספרו של יהונתן גפן, "בגדי המלך החדשים" עפ"י ספרו של הנס כריסטיאן הנדרסן, "נשים קטנות" עפ"י ספרה של לואיזה מ. אלקוט, "הקרב הראשון בנחל קשישון" עפ"י ספרו של אפרים סידון, "אמיל והבלשים" עפ"י ספרו של אריך קסטנר ועוד.

המחירים נעים בין 70 שקלים ל-90 שקלים. פרטים נוספים באתר המדיטק

"כשהאור פגש את הצל"

מרכז "בגובה העיניים" בחולון יקיים פעילות מיוחדת לחנוכה בנושא יצירות אמנות בהן קיימים מוטיבים של אור וצל. בדרך, פוגשים הילדים אמנים מתחום הציור, הפיסול ועוד, כדי להבין את אחד הניגודים המהווים את בסיסה של האמנות. החל מה-13 בדצמבר, בכל יום מתקיימים שני מחזורים. מחיר כניסה: 45 שקלים לילד, 20 שקלים למבוגר.

פסטיבל סרטי הייאו מיאזאקי

ה"וולט דיסני של יפן", במאי האנימציה הייאו מיאזאקי, שאחראי בין השאר ל"פוניו" שיצא לאקרנים השנה, זוכה לרטרוספקטיבה בבית ציוני אמריקה בתל אביב עם מיטב סרטיו, כולל "פוניו", "הטירה הנעה", "השכן הקסום שלי טוטורו" ועוד. החל מה-12 בדצמבר, מחיר כרטיס: 35 שקלים לסרט בודד, רוכשי כרטיס לשלושה סרטים יקבל את הרביעי חינם.

מופעים במגדל דוד

מגדל דוד הירושלמי יארח שלושה ימים (14-16 בדצמבר) של הופעות מיוחדות. ג'אז, מוזיקה אתנית ועוד. מחיר כניסה: 35 שקלים.

פסטיבל הצגות בתיאטרון הרצליה

ארבע הצגות ילדים מחכות להורים ולילדים בחג החנוכה בתיאטרון המרכזי של אזור השרון. ברפרטואר: "החלילן מהמלין", "שיר ערש לכלב", "טומי בממלכת השינה" ו"סוד הגן הנעלם". מחיר להצגה אחת הוא 35 שקלים, 100 שקלים יעלו לכם כל ההצגות יחדיו.

פסטיבל דוקאביב גליל

מעלות תרשיחא תארח את פסטיבל דוקאביב, מותג הדוקו היוקרתי שעולה צפונה עם כ-50 סרטים העוסקים במיוחד בנושא המשפחה. מחירי הכרטיסים משתנים מסרט לסרט. פרס מיוחד יוענק למולי שפירא, ראש מחלקת התרבות היוצא של גלי צה"ל, על תרומתו לתרבות הישראלית.

סדנאות ומפגשים במוזיאון הקומיקס והקריקטורה

מוזיאון הקומיקס והקריקטורה בחולון יקיים כבכל חופשה וחג סדנאות אמן בתשלום עם יוצרי קומיקס מובילים. מחיר כרטיס לסדנה: 30 שקלים.

פעילויות חנוכה בירושלים

עיר הבירה נערכה במרוכז לאירועי חנוכה, עם הפעלות במוזיאון ישראל, פסטיבל תיאטרון בובות במוזיאון לתולדות האיסלאם, הופעת אופרה במוזיאון ליהדות איטליה ועוד אטרקציות במחירים נוחים. הפעילויות מתקיימות לאורך כל שבוע החג.

פסטיבל הקולנוע היהודי בסינמטק ירושלים

לצד אירועי החוצות בעיר הבירה, הסינמטק יקיים את הפסטיבל השנתי לסרטים יהודיים, עם רטרוספקטיבות, הקרנות בכורה, סרטים עלילתיים וסרטי תעודה.

פסטיבל סרטים הודים בסינמטק תל אביב

סינמטק תל אביב לא נשאר חייב ומארגן בעצמו פסטיבל לאחת מתעשיות הקולנוע הגדולות והצבעוניות בעולם, במהלך כל ימי החנוכה.

מופעי חו"ל

דירהוף

ב-15 בדצמבר יגיע הרכב האינדי הסופר מוערך להדליק את הנר היומי ואת הקהל הישראלי בהופעה ראשונה בישראל. 169 שקלים בכניסה, החל מהשעה 22:00.

גרנדמאסטר פלאש

האבא של התקליטנים ואושיה מוזיקלית בלתי נלאית מגיע ב-17 בדצמבר לחגיגת חנוכה גדולה ומלאת באסים באומן 17 בתל אביב. מחיר כרטיס: 100 ל-140 שקלים, החל מחצות.

ג'ו בונמסה

יוצר הבלוז הצעיר אך הפופולרי להחריד יגיע להופעה ברדינג 3 ב-18 בדצמבר. מהשעה 20:30, 230 שקלים בכניסה.

גוגול בורדלו

ממש עם צאת חג האורים תגיע להקת הג'יפסי-Pאנק לפוצץ את ישראל עם הופעות בהאנגר 11 (19 בדצמבר) ובבארבי (20 בדצמבר) בתל אביב. רק להופעה בהאנגר 11 נותרו כרטיסים, במחיר 240 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • חנוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully