וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלמה זהר שולטת בבתי הקפה

עינב שיף

13.12.2009 / 15:43

חברת YCD פרסמה את מצעד השירים המושמעים בבתי העסק בישראל לשנת 2009. על פי הרשימה, עלמה זהר היא האמנית הישראלית המושמעת ביותר ואילו את מצעד הלועזי מובילים The Roots

עלמה זהר ולהקת הרוטס הם האמנים המושמעים ביותר בבתי עסק לשנת 2009, כך עולה מרשימה שמפרסמת היום (ראשון) חברת YCD מולטימדיה, לאחר מדידה שנערכה בבתי קפה, מכוני כושר, חנויות אופנה, רשתות מזון ועוד.

על פי הנתונים, עלמה זהר היא הזמרת הישראלית המושמעת ביותר, אחרי שהשתלטה גם על המקום הראשון (עם "שיר אהבה אינדיאני") וגם על המקום השני (עם "אגו-טריפ") בטבלה. שוטי הנבואה נמצאים במקום השלישי עם "תשאירי לי פרח" ואילו קובי אפללו הגיע למקום הרביעי עם "מה שהלב בחר".

שמות נוספים ברשימה הישראלית: ג'ירפות עם השיר "גג", אבישי כהן עם "שובי אליי", רן דנקר ועילי בוטנר עם "בואי נעזוב" וערן צור עם "תמונה אימפרסיוניסטית".

ברשימה הלועזית מוביל הרכב ההיפ-הופ המבריק The Roots, עם הדואט המשותף לו ולאריקה באדו, "You Got Me". במקום השני והשלישי נרשמות הפתעות גדולות, כשדווקא "Inside And Out" של זמרת האינדי הקנדית Feist מתמקם מתחת לרוטס ובאדו ואילו במקום השלישי נמצא "Blind" של הרקולס אנד לאב אפייר.

"מוזיקה הינה מרכיב חשוב מהחוויה במקומות בילוי ובבתי עסק. בשטח נוצר מצב בו לעתים, זמרים ששיריהם לא מושמעים תדיר ברדיו, זוכים לחשיפה עצומה ואהדה בקרב קהלי היעד השונים, בזכות ההשמעות בבתי עסק", אומר אליק פלדמן, מנהל מחלקת המוזיקה בחברה. "מצעד השירים שלנו כולל שירים שזכו להשמעה מאסיבית של אלפי פעמים במהלך השנה החולפת, ולעתים זכו לחשיפה העולה על זו שהיו זוכים לה בחלק מתחנות הרדיו, כמו במקרה של נועם רותם, או בהמשך הרשימה, תמר אייזנמן".

פלדמן הוסיף כי "במצעד המוזיקה הישראלית בהחלט ניתן לראות השנה התחזקות של הז'אנר שנוהגים להגדירו 'רוחני', ואילו במצעד הלועזי מרגישים השנה את פריצת ה-Nu Disco וגם את חזרתן הסוערת של שנות ה-90 ואת 'היה שלום' קאמבק האייטיז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully