וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף סרט ישראלי בקטגורית הסרט הזר של גלובוס הזהב

15.12.2009 / 15:20

לא "עג'מי" ולא "לבנון" יתמודדו על פרס בטקס פרסי גלובוס הזהב בינואר הקרוב. מוש דנון, מפיק "עג'מי": "אנחנו מאוד מרוצים מהמקום שהסרט הגיע אליו"

הסרטים הישראליים "עג'מי" ו"לבנון" לא הצליחו להגיע לרשימת המועמדים הסופית לזכות בפרס גלובוס הזהב בקטגורית הסרט הזר. השניים, שנכללו ברשימה המקוצרת ביחד עם הסרט הצרפתי/איטלקי "שלום ולהתראות" בכיכובם של ליאור אשכנזי וששון גבאי, לא העפילו לשלב הסופי.

הסרטים שכן זכו במועמדות הם: "באאריה" האיטלקי של ג'ספה טורנטורה, "נביא" הצרפתי של ז'אק אודיאר, "הסרט הלבן" הגרמני של מיכאל האנקה, זוכה פרס דקל הזהב פסטיבל קאן, "חיבוקים שבורים" הספרדי של פדרו אלמודובר ו"המשרתת" הצ'יליאני של סבסטיאן סילבה.

בהפקת הסרט "לבנון" סרבו להגיב על היעדר המועמדות. מוש דנון, מפיק הסרט "עג'מי" מסר בתגובה לפניית וואלה! תרבות: "יש קצת אכזבה, אבל זה לא נורא. אנחנו מבחינתנו מאוד מרוצים מהמקום שהסרט הגיע אליו נכון להיום".

את רשימת המועמדים הכריזו היום (ג') הזמר ג'סטין טימברלייק, השחקן ג'ון קרסינסקי ("המשרד") והשחקנית דיאן קרוגר ("ממזרים חסרי כבוד"), ביחד עם יושב ראש תא הכתבים הזרים של הוליווד, פיליפ ברק.

טקס פרסי גלובוס הזהב, המעניק פרסים בתחום הקולנוע והטלוויזיה מטעם תא הכתבים הזרים של הוליווד, יתקיים ב-17 בינואר בלוס אנג'לס וישודר ברשת NBC האמריקאית ובשידור חי גם בישראל. את הטקס ינחה הקומיקאי הבריטי, ריקי ג'רווייס.

עדכונים נוספים לגבי מועמדים נוספים בשאר הקטגוריות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully