וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבבא, הסטוג'ס וג'נסיס להיכל התהילה של הרוקנרול

עינב שיף

15.12.2009 / 19:10

שלושת ההרכבים ביחד עם ג'ימי קליף, להקת ההוליז ואנשי תעשייה בכירים, ייכנסו בטקס חגיגי להיכל היוקרתי בטקס שייערך ב-15 במרץ. נשארו בחוץ: קיס והרד הוט צ'ילי פפרז

הוכרזו האמנים שיוכנסו להיכל התהילה של הרוקנרול בשנתו ה-25, לאחר הצבעה של כ-600 החברים בועדה של היכל התהילה. האמנים שנבחרו הם הסטוג'ס, להקת הפרוטו-Pאנק בהנהגת איגי פופ; הלהקת אבבא וג'נסיס, הזמר ג'ימי קליף ולהקת ההוליס. השנה, לראשונה, יוענק הכבוד גם לאנשי תעשייה בכירים כמו דיוויד גפן, איש חברת התקליטים הקרויה על שמו.

עבור הסטוג'ס, מדובר בהישג גדול למדי, לאחר שהלהקה הייתה מועמדת לא פחות מ-7 פעמים, אולם נדחתה פעם אחר פעם. השנה נבחרה הלהקה על פני רד הוט צ'ילי פפרז, קיס, דיוות הדיסקו, דונה סאמר והראפר אל אל קול ג'יי.

כעת מתחילות הספקולציות באשר להופעות בטקס, שייערך ב-15 במרץ בניו יורק. להקת אבבא לא הופיעה בהרכב מלא מאז שנת 1982 וסירבה להצעות בגובה מיליארד דולר להתאחד, כך שספק אם המאורע ישכנע את החברים לשנות את דעתם. לדברי בני אנדרסון, "הסיכוי הוא אחד למאה", כפי שאמר לאינטרנטיימנט וויקלי. לדבריו, הסיבה המרכזית היא שאנייטה פלקסוג, אחת הזמרות בהרכב, פשוט מסרבת לטוס. גם להקת ג'נסיס לא פעילה בהרכב המלא הכולל את פיטר גבריאל, שנים רבות, אולם הקלידן טוני בנקס הבטיח למגזין הבידור האמריקאי כי ינסה לשכנעו להופיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully