וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקש את הטראש

דרור רפאל

17.12.2009 / 7:55

מאז שאבי ניר הכריז על "האח הגדול" כעל דוקו, כבר אי אפשר להציץ כמו פעם בקרקס המטורלל. דרור רפאל מסכם שבוע

מי לומד אצל הרב מלמד?

ברק רצה לברר מה דעתו של הרב מלמד, מישיבת הר ברכה, על תופעת הסרבנות. הרב סירב להגיע לשר הביטחון. כבוד הרב מלמד אותנו שיעור חשוב. הוא מלמד שהתנחלויות הן מעל המדינה, שהרב הוא מעל שר הביטחון ושחיילי ההסדר מעל חיילים רגילים. יש להם סדר עדיפויות, שיקול דעת, הם לא משרתים בצבא, הצבא משרת אותם. ממילא הם נותנים חצי שירות והם יחליטו מה בא להם לעשות ומה טוב למדינה. הרב מלמד מתפרנס מהיותו רב בישיבת הסדר. הוא מקבל כסף מאהוד ברק, אבל אינו מטריח את עצמו להגיע אליו. הרוצה את הרב יבוא אליו. הרב מעל הכול. הרב הלא צבאי הזה, הקים צבא בתוך צבא. שני צבאות לשני עמים. זה לא ברכה, זה הר קללה.

למה הרייטינג של "האח הגדול" צונח?

מאז שאבי ניר הכריז ש"האח הגדול" היא תוכנית דוקומנטרית, נרשמת צלילה באחוזי הצפייה. הקהל לא רוצה דוקומנטרי. הקהל רוצה ריאליטי, הקהל רוצה להציץ. למי יש כוח לראות דוקומנטרי על החיים האמיתיים של אנשים. הקהל חזר מהעבודה, עייף מהטיפול בילדים, מטיל עצמו על הספה ורוצה לתת מנוח למח. אז מי שם לנו תוכנית דוקומנטרית שעתיים וחצי פעמיים בשבוע? איפה אנחנו, באוסטרליה? בהתחלה האח הגדול רשם לפחות 30 אחוזי צפייה, כי כשהקהל ידע שזה ריאליטי טראש מהזן הנמוך והכייפי, הוא צפה. ברגע שנודע לקהל ש"האח הגדול היא תוכנית דוקו על הטבע האנושי והחברה הישראלית", כבר מלשמוע את ההגדרה הקהל פיהק והחליף ערוץ. אם היינו רוצים דוקו היינו פותחים ערוץ 8. תחזירו לנו את המזרחי, המפגר, הטרנסקסואלית, חולה הטורט ואת קונדסון. רוצים קרקס. למי יש כוח לדוקו?

כמה הערות על הפרומו ל"ארץ נהדרת"

בריאליטי הקהל רוצה להציץ. לעומת זאת, בפרומו של "ארץ נהדרת" לא צריך להציץ. יותר ממה שהקהל רצה לראות, החבורה באה להראות. הנה מספר לקחים:

מזל שדווקא בעיתוי הזה נפרדנו מאורנה בנאי וקיבלנו את שני כהן.

לכשיפתח המאגר הביומטרי חברי "ארץ נהדרת" פטורים מהתייצבות, ראינו הכול, תודה.

כמה טוב שעדה יונת פנתה לכימיה ולא לסאטירה.

טל פרידמן יותר מצחיק או יותר שמן?

חבל ששני כהן לא חשפה יותר וטוב שיובל סמו לא חשף יותר.

שני כהן אסי כהן ומאור כהן בתוכנית אחת. ואחר כך אומרים שאין פרוטקציות.

ואפרופו מאור, הסרת שיער בלייזר, יש עכשיו מבצעים מעולים, למה לא לנצל?

איך העביר ליצמן, בהצבעה טלפונית לילית, טיפולי שיניים?

שעת לילה מאוחרת. הטלפון מצלצל בבית אחד השרים. אשת השר מתהפכת ומושכת את השמיכה, כדי לא לשמוע את צלצולי הטלפון הזועקים. השר מתיישר, שולף יד מגששת אחר המשקפיים. מרים את השפופרת ושם קץ לצלצולים הקולניים. 3 בלילה.

הלו, מי זה? איזה ליצמן? אני יודע שאתה סגן שר במעמד של שר, עכשיו אני רוצה לחזור לישון במעמד של מת מעייפות. מה שיניים של ילדים? אז שיצחצחו שלוש פעמים ביום. אבל למה אתה מתקשר עכשיו. ליצמן בחיאת, אני ישן, תעזוב אותי. טוב, אני זורם איתך ומדמיין ילדים חרדים עם שיניים עקומות שרודפים אחרי... מה עשית לי, עכשיו אני לא יכול לחשוב על שום דבר אחר! ליצמן תפסיק נו... הם מתחילים לנגוס בי. ובטוח שעדיף לממן טיפולי שיניים מאשר לעזור לחולי סרטן אפילפסיה וטרשת נפוצה? טוב. רק תן לי לחזור לישון. ותעשה טובה, תוציא לי את התמונה של השיניים העקומות מהראש. לילה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully