וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "האגם" התקבל לפסטיבל סלאמדנס

עינב שיף

17.12.2009 / 17:55

סרטו של הבמאי בועז לביא, בו הוא גם משחק לצד אחיו, התקבל לפסטיבל המוערך לסרטים העצמאיים שמתקיים מדי שנה ביוטה שבארה"ב ומתהדר השנה גם בתיעודי החדש של סטיבן סודרברג

הסרט "האגם" של בועז לביא התקבל לפסטיבל "סלאמדאנס" היוקרתי שייערך במהלך חודש ינואר ביוטה שבארצות הברית. הפסטיבל מתמקד בסרטים עצמאיים ויוצרים חדשים מסוגים שונים של קולנוע (עלילתי, תיעודי, אנימציה ועוד) והוא ייערך בין התאריכים 21-28 בינואר.

זו השנה ה-16 בה מתקיים הפסטיבל, כשהשנה הוגשו אליו למעלה מ-5,000 סרטים, מתוכם התקבלו פחות ממאה, ביניהם סרטו בן 26 הדקות של לביא, שיוקרן במסגרת המיועדת לסרטים קצרים. הפסטיבל מתהדר השנה בהקרנת בכורה לסרט התיעודי החדש של הבמאי סטיבן סודרברג שיעסוק באמן ספולדינג גריי.

"האגם" של לביא, שהופק על ידי רון פרופר, הוא קומדיה אפלה, שבמרכזה חיפוש של שני אחים (הבמאי ואחיו, אורן, לא המוזיקאי המועמד לגראמי) אחר מקור פרנסה משפחתי. הסרט הוקרן בפסטיבלים רבים ברחבי העולם, ביניהם פסטיבל הסרטים של סן פרנסיסקו (שם היה מועמד לפרס "שער הזהב"), פסטיבל הסרטים העצמאי של בוסטון ופסטיבל פאלם ספרינגס היוקרתי.

בועז לביא מסר לוואלה! תרבות כי הסרט יוקרן בישראל גם ב-15 בינואר בסינמטק תל אביב וכי הסרט נרכש באחרונה להפצה באירופה על ידי חברת Hamburg Short Films Agency, הנחשבת לאחת החברות החשובות באירופה להפצת סרטים קצרים ועצמאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully