וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משינה יוצאת לסיבוב הופעות לקראת אלבום חדש

עינב שיף

20.12.2009 / 8:00

הלהקה הישראלית המצליחה בכל הזמנים תקיים סדרה של הופעות חשמליות ברחבי הארץ לקראת יציאתו של הסינגל הראשון מתוך אלבומה החדש, אחד האלבומים המצופים של השנה

משינה מתכוננת לצאת האלבום החדש והמצופה שלה – עם סיבוב הופעות חשמלי חדש. זאת אחרי סיבוב הופעות אנפלאגד ארוך שיגיע לסיומו. בהופעות תבצע הלהקה שירים מתוך האלבום החדש, שצפוי לצאת באביב. בקרוב תוציא הלהקה סינגל ראשון מתוכו.

כבר בחודש מרץ 2009 אישר איגי דיין, מתופף הלהקה, לוואלה! תרבות כי ההרכב נמצא בחזרות לקראת אלבום חדש, שיכלול טקסטים "טעונים" של יובל בנאי בעקבות המצב הפוליטי. "בעבר כמעט סיימנו להקליט כמה שירים אבל לא אהבנו אותם אז גנזנו", סיפר דיין בראיון דאז.

"עברנו כל מיני גלגולים עם הניסיון להשלים את הדיסק", המשיך דיין, "יש לנו עכשיו מוזיקה שלא היתה לנו קודם, גם בגלל אחי נאור, שמנגן איתנו ויש לו אינפוט אחר וגם בזכות יובל, שכתב מילים טעונות מאד בעקבות כל התפניות והמצב, כך שיש טקסטים באמת לא סתמיים וכל אחד מהחברים הביא איתו חומרים מאד מרגשים".

משינה תופיע עם המופע החשמלי שלה בבארבי בכפר סבא ב-2 בינואר, בפורום בבאר שבע ב-12 בינואר, בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה ב-23 בינואר, בברל'ה בלהבות חביבה ב-11 בפברואר, ולראשונה בקריירה שלה, ב-27 בפברואר בבארבי בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • משינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully