וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטימצקי נכנסת לשוק הפצת המוזיקה בישראל

עינב שיף

20.12.2009 / 9:55

הרשת תפיץ אלבומים באמצעות רשת צליל מבית סטימצקי, על ידי שימוש במערך ההפצה העצמאי שלה. "בעתיד נשקול כניסה לתחום הפקת המוזיקה", אומר מנכ"ל רשת צליל

שחקנית חדשה בתחום הפצת המוזיקה בישראל. רשת סטימצקי, הודיעה היום (ראשון) כי תיכנס לשוק הפצת המוזיקה באמצעות רשת צליל שנמצאת בשליטתה. סטימצקי, בעלת מערך הפצה עצמאי הכולל מעל 300 נקודות מכירה של רשת החנויות שלה מתכננת להגיע גם לרשתות כמו טאוור רקורדס, התו השמיני, דיסק קלאב ועוד, כדי להפוך לחברת ההפצה הגדולה בישראל.

בנוסף, מביאה עמה סטימצקי נדוניה ראשונית של אמנים אשר חתמו עמה על הסכמי הפצה במערך החדש. האמנים הם ארקדי דוכין, שמפיץ את אלבומו החדש "ספטמבר" לצד אלבומים קודמים שלו דרך סטימצקי, כמו גם גלעד שגב ואלבומו החדש "נועדנו" וכן אלבומים עתידיים של דוד ד'אור ושלומית אהרון ושלושת הטנורים. סטימצקי הודיע כי תפיץ גם את אלבומי כוכב נולד של חברת טדי הפקות וכן אלבומים של הלייבל הבינלאומי למוזיקה קלאסית "בריליאנט".

"עם רכישת סטימצקי את רשת צליל והפיכת הרשתות לגוף המוביל במכירת מוזיקה ודי.וי.די בישראל אנו מוסיפים נדבך נוסף לפעילות זו ומתחילים בשיתוף פעולה ישיר מול האמנים הישראלים", אומרת מנכ"ל סטימצקי, איריס בראל. "זהו מהלך שיוביל לשיפור משמעותי בהליך ההפצה והחשיפה של האלבומים החדשים כמו גם להגדלת מכירות המוזיקה בישראל. אנו גאים להוביל מהלך שיחזק את מעמדה של רשת סטימצקי כמובילת תרבות בישראל".

"מצאנו שנוצר בארץ חלל גדול באפשרויות ההפצה לאמנים ישראלים", אומר מיכה יוגב, מנכ"ל רשת צליל. "עם המיזוג בין NMC יונייטד להד ארצי והשינויים הנוספים בשוק התחלנו לקבל עשרות פניות להצבת אלטרנטיבה חדשה לחברות התקליטים המסורתיות. סטימצקי וצליל מהוות בית למוזיקה הישראלית וככאלה מייצרות קשרים עם אמנים ישראלים. בעתיד תיבחן הרחבת הפעילות וכניסה לתחומי הפקת מוזיקה וצבירת זכויות יוצרים, בעלות על תוכן וחדירה לתחומים נוספים כגון סלולר, דיגיטל ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully