וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר הרגאיי הבריז - ומאשים את ההפקה הישראלית

עינב שיף

20.12.2009 / 14:06

בריגדיר ג'רי הבריז מהופעה ביום שישי האחרון במועדון הבארבי בתל אביב, והאשים את הרכב My Lord Sound System בכך שפספס את הטיסה. הפקת המופע בתגובה: "מדובר באלכוהוליסט"

תקרית הברזה נוספת בעולם הופעות הרגאיי בישראל. אחרי ההיעלמות של אנתוני בי וההברזה של דדי פרדי, גם בריגדיר גרי, יוצר רגאיי וותיק למדי מג'מייקה, לא הגיע להופעה שנקבעה לו ביום שישי האחרון בבארבי בתל אביב. הזמר פספס את הטיסה שתוכננה לו ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה בה הוא מאשים את חברי ההרכב הישראלי My Lord Sound System בכך שנתנו לו פרטי טיסה לא נכונים.

"נשלחתי לשער הטיסה הלא נכון, עמדתי שם במשך שעה רק כדי לגלות שמדובר בטעות", כתב ג'רי בעמוד הפייסבוק שלו. חברי מיי לורד סאונד סיסטם ענו לו בתגובה, "קח אחריות על המעשים שלך. הגעת לשדה התעופה אחרי שהמטוס המריא... היינו איתך בטלפון".

בערב הרגאיי שבו היה אמור ברגידיר ג'קי להופיע, הופיעה להקת איזראל וייבריישן עם היוצר אפל גבריאל, שנתן הופעה מלאה. "אפל גבריאל אמר לי שבריגדיר ג'רי הוא אלכוהוליסט", אומר מפיק האירוע גיל "ראסטה" בונשטיין לוואלה! תרבות בתגובה להברזה. "מה שקרה כאן זה דבר חמור ודיסריספקט מוחלט. ב-25 שנים של הפקות אירועים בחיים לא קרה שאמן הבריז לי. כבר הערב אכתוב על זה מכתב חמור. סוכני בוקינג של רגאיי בעולם יבינו עם מי יש להם עסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully