וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלבום המצעדים" של יוסי בבליקי ייצא מחדש בסוף ינואר

עינב שיף

21.12.2009 / 11:38

ההוצאה המחודשת של האלבום המיתולוגי של סולן פונץ', שאזל מזמן מהמדפים, תושק בהופעה חגיגית שתתקיים בתיאטרון תמונע בתל אביב. למחרת יושק אלבום ההופעה הכפול של פונץ'

"אלבום המצעדים", אלבום הסולו האהוב של יוסי בבליקי, ייצא מחדש ב-27 בינואר 2010. האלבום אזל מזמן מהמדפים והפך לפריט אספנים מבוקש, אך, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, המחלוקות סביב הזכויות על המאסטר של האלבום הוסדרו ועתה פורסם המועד הרשמי של יציאתו המחודשת.

האלבום, שיצא במקור בחברת הד ארצי, ייצא עתה מחדש בחברת NMC יונייטד ויהיה ניתן לרכוש אותו לראשונה בהופעה מיוחדת שיקיים בבליקי ב-27 בינואר. בהופעה, שתתקיים בתיאטרון תמונע בתל אביב, יבצע בבליקי את כל שירי האלבום, ביחד עם המפיק המוזיקלי של האלבום, אמיר צורף (רוקפור, ג'ינג'יות, עמיר לב, אביתר בנאי).

עם השנים הפך "אלבום המצעדים" לאחד המצרכים המבוקשים בקרב אספני מוזיקה ישראלית, לאחר שאזל מהדפסה לפני מספר שנים. מאז, נעשו מספר ניסיונות להדפיסו מחדש, אך עכשיו התאפשר הדבר לאחר שבעל הזכויות על המאסטר, רונן בן טל, ויתר על זכויותיו ואפשר לתהליך לצאת לדרך. את היוזמה למעשה נטל אורי משגב, עיתונאי "ידיעות אחרונות", המקורב לבבליקי.

ערב למחרת ההופעה שתחגוג את צאתו מחדש של "אלבום המצעדים", תחגוג גם להקת פונץ', אותה מוביל בבליקי, את צאת אלבום ההופעה הכפול הראשון בתולדותיה. האלבום הוקלט במהלך פסטיבל פונץ', שנערך ב-2007 בתיאטרון תמונע ונמשך שלושה ערבים רצופים, והוא ייצא בחברת "התו השמיני". שמו יהיה "חור בשמיים כחולים", על שם ביטוי שמופיע דווקא בשיר של בבליקי מתוך "אלבום המצעדים" ("יש לך מקום").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully