וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטינו: "התגובה ל'ממזרים חסרי כבוד' בישראל הייתה אלימה"

עינב שיף

22.12.2009 / 20:10

הבמאי סיפר לראשונה כיצד חש בהקרנת הסרט מול קהל ישראלי, ומסתבר שהוא לא התרשם לטובה כל כך. "היה דם באוויר. הייתה תחושה של צמא לדם"

שלושה חודשים אחרי ביקורו בישראל, מגלה הבמאי קוונטין טרנטינו מה חש באמת בהקרנת הסרט "ממזרים חסרי כבוד", העוסק ביחידת לוחמים אמריקאית-יהודית בזמן מלחמת העולם השניה, בהקרנה מול הקהל הישראלי והתוצאה לא אוהדת במיוחד את ארץ הקודש.

אזהרה לקוראים – האייטם כולל ספוילר משמעותי על הסרט.

"צפיתי בסרט בישראל", סיפר טרנטינו לניו יורק מגזין, "והגענו לסצנת הקולנוע. בפירוש, רק כששמעו את הקול של שושנה אומרת 'זהו פרצופה של נקמת העם היהודי', לא כשהיטלר נהרג, רק אז הקהל פורץ במחיאות כפיים. היו שם שני חבר'ה שהתחילו את זה, אבל כולם קפצו אחריהם. אתה יודע משהו? זה היה אלים. זה היה מפחיד. הייתה אלימות בתרועה הזו. זה לא היה כמו שמריעים בהקרנה של 'אינדיאנה ג'ונס'. היה משהו צמא דם בכך. אני לא רוצה להגזים בכך, אבל היה בזה משהו שהלך על הקצה. הייתה אלימות...היה דם באוויר, וזה היה ניסיון פראי. זו הייתה חוויה מדהימה וזה היה אמיתי".

לקהל הגרמני לעומת זאת, מפרגן טרנטינו קצת יותר. "הגרמנים כאילו חייבים תמיד להסתכל על סרטים של מלחמת העולם השנייה מעמדת אשמה", אומר טרנטינו. אבל ככל שהסרט נמשך, הם מתחילים להשתחרר ולהיתפס בסיפור ואז – זה הופך מצחיק. קהל גרמני צופה בסרט על מלחמת העולם השנייה – ומותר לו לצחוק! מותר להם ליהנות!".

עוד סיפר טרנטינו כי כתב כבר 40 עמודים של סרט מקדים (פריקוול) ל"ממזרים חסרי כבוד", אך הוא לא מתכוון להאיץ את העבודה עליו ובוודאי שלא לחשוף את עלילתו. עם זאת, טרנטינו מתכנן להשלים תוך חמישה-ששה חודשים פרויקט חדש, "קטן יותר, הרבה פחות אפי" מ"ממזרים חסרי כבוד", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully