וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: חגיגות ה-100 להולדת אלתרמן

עינב שיף

23.12.2009 / 15:28

מרכז ההדרכה לספריות בישראל מוביל את החגיגות לאחד מבכירי המשוררים בתולדות התרבות הישראלית, עם הוצאה מחודשת של הטור השבועי של אלתרמן ואירועים מוזיקליים וטלוויזיונים

מרכז ההדרכה לספריות בישראל יחגוג 100 שנים להולדתו של נתן אלתרמן, מגדולי המשוררים, הפזמונאים והסופרים שהיו למדינת ישראל. בין השאר מתוכננת הוצאה מחודשת של הטור השבועי המיתולוגי שכתב אלתרמן לעיתון "דבר", אירוע טלוויזיוני, תוכנית רדיו ומופע מוזיקלי המבוסס על שיריו וכתביו של אלתרמן. לחגיגות ייפתח אתר אינטרנט ייעודי וכן יתקיימו תערוכות ואירועים נוספים.

"מרכז הספריות הציבוריות גאה להוביל את אירועי אלתרמן", אומר שמוליק שם טוב, מנכ"ל מרכז ההדרכה לספריות בישראל, "אלתרמן שהיה מגדולי המשוררים והפובליציסטים הוא לב ליבה של המורשת הישראלית והציונית ואנו בטוחים שהשנה הבאה תחזיר אותו לתודעת הציבור הרחב וחשוב יותר להכרת הדור הצעיר. אנו פועלים בכל מקום שבו פועלים לקידום הקריאה, הספר והסופרים העבריים ונשמח לכל פנייה יצירתית ורעיונות לאירועים".

המרכז הקים ועדת היגוי לתכנון החגיגות, בראשות פרופסור עוזי שביט. גם נציגי הוצאת הקיבוץ המאוחד, האקדמיה וכן משפחת אלתרמן יושבים בוועדה. משרד התרבות יתמוך בחגיגות שיתפרסו על פני שנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully