וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

24.12.2009 / 7:30

רוברט דה נירו בדרמה משפחתית, מישל פייפר באפיזודה זנותית, אמיר קוסטריצה בסיטואציה ריגולית וצ'ייס קרופורד בדרמת נעורים סיוטית. אלו הסרטים שעולים הערב על המסך הגדול

כולם בסדר

סרט חדש של רוברט דה נירו הוא תמיד חגיגה, בטח כשמסביבו סם רוקוול ודרו ברימור. דה נירו מגלם את פרנק גוד, אלמן הפורש לגמלאות ומבין שלא בילה מספיק זמן עם ילדיו הבוגרים. כשהוא מנסה לתכנן סוף שבוע משפחתי, מבטלים הילדים את ביקורם בזה אחר זה. בצער לו, יוצא גוד למסע בו הוא מבקר את כל אחד מילדיו במקום מגוריו ורק אז הוא מבין כי בניגוד למה שדיווחה לו אישתו המנוחה, לא כל ילדיו מאושרים בדרך בה בחרו בחייהם. אם זה לא מספיק, כשהוא חוזר לביתו, הוא מגלה טרגדיה חדשה שפקדה את משפחה ושעתידה לטלטל את עולמו.

דבר הביקורת: קונצנזוס מחמם לב בקרב מבקרי הקולנוע. הכל מסכימים כי דה נירו מבצע את תפקידו מצוין, אולם מדובר בסרט משפחתי קלישאתי שהולם את תקופת החגים הרגשית.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 53, מטקריטיק – 47

במאי: קירק ג'ונס. שחקנים: רוברט דה נירו, דרו ברימור, סם רוקוול, קייט בקינסייל (100 דקות)

שרי

מישל פייפר משחקת את ליאה, זונת צמרת פריזאית. זה נשמע כמו אחד הפתיחים הכי מבטיחים לסרט אי פעם, אם העלילה היתה מסתיימת כאן. ובכן, היא לא. ליאה מתבקשת על ידי קולגה מרירה מהעבר, מאדאם פלו (קתי בייטס), ללמד את בנה, המכונה שרי (רופרט פרנד), את סודות חדר המיטות. לאחר שש שנים של אימונים, השניים כבר מרגישים די בנוח זה עם זו, אולם אמו של שרי מחליטה להשיאו לאדמי (פליסטי ג'ונס), החלטה שגורמת לליאה ושרי לגלות את טבעה האמיתי של מערכת היחסים ביניהם.

דבר הביקורת: "תזכורת עד כמה התגעגענו לפייפר והמשחק העדין שלה", אומר מבקר הלוס אנג'לס טיימס קנת' טוראן. "דוגמה מושלמת לסרט שיש בו את כל הפרטים הנכונים, אבל כל הוייב שלו גרוע", כותבת סטפני זצ'רק מהמגזין Salon.com. "איזו באסה זה להזדקן", סיכם שון בורנס מהפילדלפיה וויקלי.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 57, מטקריטיק – 63

במאי: סטיבן פרירס. שחקנים: מישל פייפר, קתי בייטס, רופרט פרירנד, פליסיטי ג'ונס (86 דקות)

להתראות

דרמת ריגול בה תופס הבמאי אמיר קוסטריצה דווקא את עמדת השחקן הראשי ומגלם את קולונל גריגורייב, בכיר ב-KGB אשר מבין כי ברית המועצות עומדת לקרוס ומחליט להעביר מידע לאויב המערבי. הוא יוצר קשר עם פייר (גיום קאנה), צעיר צרפתי אשר פתאום מוצא את עצמו מעורב בפרשיית ריגול חמורה עם השלכות משמעותיות על עתיד העולם. במהלך המבצע, המכונה גם "Farewell", קושרים השניים ידידות אמיצה ומסובכת, עד שיום אחד הכל מאיים להתמוטט.

במאי: כריסטיאן קאריון. שחקנים: אמיר קוסטריצה, גיום קאנה, ויליאם דפו, דיאן קרוגר (113 דקות, בצרפתית)

הרדיפה אחרי מולי הארטלי

דרמת נעורים עם טוויסט פסיכוטי מעט, העוסקת במולי (היילי בנט), נערה המנסה להתאושש מהתפרצות מחלת הנפש של אמה בתיכון החדש והיוקרתי בו היא לומדת. בהתחלה, הדברים נראים מצוין – היא מפלרטטת עם הילד הכי חתיך ועשיר בכיתה, ג'וזף (בגילומו של הילד הכי חתיך ועשיר בהוליווד, צ'ייס קרופורד), יש לה חברות חדשות ומגניבות. אך במקביל, חזיונות מוזרים ומבעיתים תוקפים אותה, אביה מודאג והקשיים של גיל ההתגברות נותנים אותותיהם גם הם. האם נדונה מולי לאבד את שפיותה כמו אמה?

דבר הביקורת: "צריך הזיות קשות במיוחד כדי למצוא משהו שווה ערך בסרט הזה", כותב סם אדמס מהלוס אנג'לס טיימס. זו, אגב, אולי הביקורת הטובה ביותר על הסרט.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 28, מטקריטיק – 28

במאי: מיקי לידל. שחקנים: היילי בנט, צ'ייס קרופורד, ג'ק וובר, מרין הינקל (82 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully