וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מחפש: מי כתב את השיר הזה?

עינב שיף

27.12.2009 / 8:00

במהלך העבודה על אלבומו החדש נתקל הזמר המצליח בישראל בסקיצה לשיר שאהב אך מבלי לדעת מי כתב או הלחין אותו. כעת הוא פונה לעזרת הציבור: האם אתם מזהים את כותב השיר?

אייל גולן מסיים בימים אלו את הקלטות אלבומו החדש, שייצא במהלך חודש מרץ. באלבום יהיו 13 שירים, ביניהם "על חבל דק", הדואט "רגע גדול" עם שרית חדד, וכמובן הסינגל "ג'ונגל" שכבר הפך ללהיט. אלא שתמונת האלבום לא יכולה להיות מושלמת כרגע, כיוון שגולן נתקל בבעיה – למשרדי חברת ההפקות של גולן, ליאם הפקות, ובמשרד מנהלת יחסי הציבור שלו, רונית ארבל, הגיעה סקיצה לשיר שגולן התאהב בו ומבקש להקליטו לאלבום, אלא שלדבריו, אין לו מושג מי עומד מאחורי השיר.

במהלך איסוף החומרים לאלבום נאספו אצל גולן למעלה מ-300 שירים שהגיעו במייל או על גבי דיסקים. גולן מאזין לשירים בזמנו הפנוי והשיר המדובר צד את אוזנו, למרות שעל גבי הדיסק לא צוין שם הכותב והמלחין. גולן כבר הקליט סקיצה לשיר, וכעת הוא מחפש את בעליו כדי להשיג את האישור הדרוש להכניסו לדיסק.

"זו פעם ראשונה בקריירה שלי שקורה לי דבר כזה", אמר גולן לוואלה! תרבות. "זה פשוט שיר מדהים שהגיע אליי, אני מתעקש להכניס אותו לאלבום ואין לי שמץ של מושג ממי קיבלתי אותו". גולן אפשר לוואלה! תרבות לפרסם את מילות הבית הראשון והפזמון הראשון, ומבקש: "אם כותב/מלחין השיר מזהים אותו, אנא צרו קשר בדחיפות עם משרדה של רונית ארבל בטלפון 03-6992121". מטעמי זכויות יוצרים (איננו יודעים למי להעביר את התמלוגים), וואלה! תרבות אינה רשאית להשמיע את השיר בפומבי.

ואלו מילות השיר:

זה כבר כמה חודשים
אני עובר ימים קשים
בחיפושי אחר ריגושים
שרק יקהו כאב
ומסתבר יש אנשים כמוני
גם הם חלשים
טיפשים יצאו מאוששים
עם כל שמחה בלב

איך הגעתי עד לזה?

פזמון:

כבר לא חושש או מהסס
אני רוצה להתפייס
חזרי אני כבר לא כועס
רק מתגעגע
ולא רוצה להיתפס
בקטנותי לא להימאס
עלייך רגע מתכנס
ורק מתגעגע.


כאמור, אם כותב או מלחין השיר מזהים את הטקסט, אז מזל טוב – הזמר המצליח בישראל חושב שאתם עושים עבודה מצוינת ומזמין אתכם ליצור קשר עם משרדה של מנהלת יחסי הציבור שלו, רונית ארבל.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully