וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר האינדי המוערך ויק צ'סנאט הלך לעולמו

עינב שיף

26.12.2009 / 4:47

היוצר שהתגלה על ידי מייקל סטייפ מאר.אי.אם וזכה לאלבום מחווה בהשתתפות מדונה מת בגיל 45 לאחר שנטל מנת יתר של כדורים, ככל הנראה בשל חובות כספיים

אבדה גדולה למוזיקה האמריקאית: ויק צ'סנאט, מיוצרי האינדי האמריקאים המוערכים ביותר ב-20 השנים האחרונות הלך לעולמו אמש (שישי) בגיל 45 בבית החולים שבאת'נס, ג'ורג'יה. צ'סנאט נטל ככל הנראה מנת יתר של כדורים, שקע בתרדמת ממנה לא קם.

"במעט השנים שהכרנו אותו, ויק הראה לנו מהם אופי, חסד ונחישות", נאמר בהצהרה רשמית של חברת התקליטים שלו, Constellation Records. "האבל שלנו לא ניתן לביטוי וחסרונו של ויק לא ניתן למילוי".

צ'סנאט, הנתון בכסא גלגלים מאז גיל 18 בשל תאונת דרכים, ניסה ככל הנראה להתאבד בשל חובות כלכליים שצבר בגין הטיפול הרפואי המורכב במצבו. לאחרונה התראיין לכלי תקשורת אמריקאיים וסיפר כי מצבו הכלכלי בכי רע וכי חובותיו רק טופחים.

טרם ההודעה הרשמית על מותו של צ'סנאט קדמה חרושת שמועות על מצבו. חברתו של צ'סנאט, המוזיקאית קריסטין הרש (Throwing Muses) פרסמה כי צ'סנאט ניסה להתאבד וכי הוא שקע בתרדמת. לאחר מכן פרסמו אתרי חדשות שונים כמו בילבורד, Spinner ועוד כי צ'סנאט הלך לעולמו, אולם שינו את הידיעה לאחר שלא ניתן אישור רשמי לכך. רק שעות רבות לאחר מכן אישר הלייבל כי צ'סנאט אכן הלך לעולמו.

צ'סנאט היה אחד מסמלי העיר את'נס בג'ורג'יה. בן העיר מייקל סטייפ, סולן אר.אי.אם, גילה את צ'סנאט בשנות ה-80 והפיק את שני אלבומיו הראשונים. מאז, צבר צ'סנאט הערכה רבה כיוצר אינדי וקאנטרי אלטרנטיבי והוא נחשב ליוצר פורה במיוחד. בין השאר, יצא לכבודו אלבום מחווה באמצע שנות ה-90 המורכב משירים שכתב, בו השתתפה גם מדונה לצד אר.אי.אם, הסמאשינג פאמפקינז ועוד. בשנת 2009 הספיק להוציא אלבום אולפן חדש וגם להשתתף בפרויקט Dark Night of The Soul של דיינג'ר מאוס וספרקלהורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully