וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין נעצר בחשד שתקף את אשתו

עינב שיף

26.12.2009 / 5:37

השחקן הפרובלמטי ממשיך להסתבך, והפעם נעצר לאחר שככל הנראה דחף את אשתו השלישית, ברוק מולר, במהלך נופש משפחתי. דוברו: "לטובת כולם, אל תקפצו למסקנות"

השחקן צ'רלי שין נעצר בחשד שתקף את אשתו. משטרת אספן שבמדינת קולורדו בארצות הברית הודיעה אמש (שישי) כי השחקן חשוד בעברות של אלימות במשפחה, ביניהן תקיפה מדרגה שנייה, איומים ופגיעה פלילית. עוד הודיעה משטרת אספן כי השחקן המככב בימים אלו בסדרת הלהיט "שניים וחצי גברים" לא ישוחרר בערבות בשלב זה, עד אשר יופיע בפני שופט.

עם זאת, המשטרה סירבה להצביע אל אשתו של שין, השחקנית לשעבר וסוכנת הנדל"ן ברוק מולר, כעל המותקפת. עם זאת, אתרי הרכילות כמו Radar Online דיווחו כי שין דחף את מולר במריבה שהתלהטה ולכן נעצר.

דוברו של שין, סטן רוזנפלד, סירב לאשר או להכחיש את הדיווח, אולם ציין כי הזוג מבלה את חופשת חג המולד ביחד בבית הנופש השייך למשפחת אשתו של שין באספן. "אל תלכו שולל אחרי מראית עין", אמר רוזנפלד לעיתונאים הרבים שפנו אליו בנושא. "מראית העין והמציאות יכולות להיות שונות כמו ההבדל בין לילה ליום. לטובת כולם, אל תקפצו למסקנות". מולר היא אשתו השלישית של שין בן ה-44 ולזוג תאומים בנים אשר נולדו באפריל השנה.

שין, שכיכב גם בסרטים "וול סטריט" ו"פלאטון" ובסדרת הטלוויזיה "ספין סיטי", ידוע גם בזכות היסטוריה ארוכה של התנהגות בעייתית, אשר כללה התמכרויות לאלכוהול וסמים וכן הסתבכויות עם החוק. בין השאר, שין ירה בטעות בארוסתו בעבר קלי פרסטון, אושפז בעקבות מנת יתר של קוקאין והואשם על ידי אשתו השנייה ואם לשניים מילדיו, השחקנית דניז ריצ'רדס, כי איים לתקוף אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully