וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: Old Man River חוזר עם אלבום חדש

עינב שיף

28.12.2009 / 6:25

אוהד ריין, האיש מאחורי אולד מן ריבר, חוזר לשתי הופעות בישראל אחרי סיבוב מצליח באוסטרליה, אירופה ויפן, ומעניק שיר חדש בלעדי לוואלה! תרבות וגם שיחה על דא ועל הא

יח"צ - חד פעמי

אוהד ריין, האיש מאחורי Old Man River, הרכב הגרוב המצוין שמקורו בישראל, חוזר להופיע בארץ. ריין יבצע שירים מאלבומו השני, שהוקלט בהודו, תל אביב ואוסטרליה, מקום מושבו בדרך כלל, לצד שירים מהאלבום הראשון. אלה כוללים את להיט האינדי "Where Is The Sunshine" שהוביל את האוסף של תחנת FM106. לכבוד ההופעות, העניק ריין לוואלה! תרבות האזנת בכורה ל-"You're on my Mind", שיר מתוך אלבומו השני, "Trust".

"בשלוש השנים האחרונות יצאתי למסע מופלא ולא צפוי", הוא אומר בשיחה עם וואלה! תרבות. "האלבום הראשון הצליח בכל פעם בטריטוריה אחרת – פעם באוסטרליה, אחרי זה באיטליה ואפילו ביפן, לשם נסעתי לפסטיבלים. אחר כך עשינו הופעת סיום בסידני ופתאום נודע לי שזוגתי בהריון. אז, הכל השתנה".
בעקבות החדשות המשמחות, ריין בן ה-30 נכנס ללופ של יצירת אלבומו השני, המשך ל- "Good Morning". "כנראה שקינאתי בהריון שלה", ממשיך ריין. "רציתי גם אני ליצור משהו משלי. אני מאמין שבחיים, ברגע שאתה מנקה משהו מהמערכת, מיד נכנס משהו חדש. ברגע שסיימנו את ההופעות של האלבום הראשון, הכל קרה בבת אחת".

את האלבום הקליט כאמור ריין בשלוש יבשות, כשבהודו הוא נעזר במפיק מוזיקלי מקומי שהתמחה בלהיטי בוליווד, חזר בתשובה והסכים לחזור לעמדת המפיק לבקשתו המיוחדת של ריין. לאחר הקלטות נוספות באוסטרליה ובישראל, החליט ריין להעניק לאלבום את השם "אמון", "כי זה מה שנבחנתי בו בעצם", כפי שהוא מסביר. "נבחנתי בזוגיות, נבחנתי במוזיקה. הרגשתי כמו רכב שנוסע עם GPS ופתאום מאבד קשר עם הלווין. אמון זה כל מה שנשאר לי".

אוהד מלהקת old man river.
רוצה הכרה ישראלית. ריין

להופעות בישראל (29 בדצמבר בלבונטין 7 בתל אביב, 7 בינואר באוזןבר בתל אביב), מגיע ריין כשהוא כבר מוכן למטרה המקומית שלו. "הייתי רוצה קבלה ישראלית", הוא מספר. "אף פעם לא הקדשתי לזה מספיק אנרגיה, אבל אני שומע על הרבה ישראלים שמתלוננים שאי אפשר להשיג את הדיסק שלי בצורה מסודרת ואני מבין את המצב ואת הסיבה ללמה זה ככה. אני מאמין שאם הייתי גר פה, הייתי דואג לזה, אבל אני מאד מקווה שהאלבום הזה ייצא איך שהוא פה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully