וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרן החדשה תעודד יצירות המבוססות על כתבי שלום עליכם

עינב שיף

29.12.2009 / 17:34

במלאת 150 שנה להולדתו של היוצר האגדי, החליטה הקרן לקולנוע וטלוויזיה להזמין יוצרים להגיש פרויקטים לפיתוח המבוססים על כתביו. מנכ"לית הקרן: "יצירתו רלוונטית מתמיד"

הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה בחרה בשלום עליכם כ"טאלנט" שלה לחודשים הקרובים והיא מזמינה יוצרים להגיש הצעות לפיתוח תכנים המבוססים על כתביו. התכנים יכולים לכלול דרמה מקורית בעיבוד תקופתי או עכשווי, בפורמט רגיל או אפילו דרך אנימציה.

"מטרת הקרן להפיח חיים ביצירתו של שלום עליכם - שרלוונטית למציאות ימינו למרות שנכתבה לפני שנים רבות", אומרת דורית ענבר, מנכ"לית הקרן. "הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה מביאה ליוצרים הזדמנות ליצור יצירת אמנות איכותית, רבת הומור ופונה למגוון גילאים. אם נצליח ליצור סדרת סרטי אנימציה על בסיס יצירת שלום עליכם, זו תהיה תרומה מיוחדת לאמנות האנימציה הישראלית הייחודית ודרך נפלאה להגיע לצפייה של צעירים ומבוגרים גם יחד".

המועד הסופי להגשת ההצעות הוא ה-2 במרץ 2010. לאחר מכן תבחר הקרן 5-10 פרויקטים להשקעה ראשונית ומתוך ההצעות שיפותחו בשלב ראשון, תשקיע הקרן בשלושה עד שישה פרויקטים לשם יצירת תסריטים מלאים.

שלום נחומוביץ' רבינוביץ', הידוע בכינויו שלום עליכם, חגג השנה את שנת ה-150 להולדתו, בין השאר עם תרגום חדש של דן מירון ל"טביה החולב". בנוסף, בין כתביו הידועים ניתן למצוא את "מוטל בן פייסי החזן" ו"מנחם מנדל" לצד שירים, מערכונים ומחזות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully