וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד ד'אור יתורגם לשפה הסינית

עינב שיף

31.12.2009 / 8:00

הזמר הבינלאומי יבצע את הסינגל האחרון שלו, "העולם שאני מצייר", בעברית ובסינית באירוע הפתיחה של תערוכת אקספו 2010 בשנגחאי, אליה צפויים להגיע 70 מיליון מבקרים

אחרי שכבש את טיוואן עם מכירות שהביאו את אלבומו האחרון למעמד של אלבום פלטינה, דוד ד'אור מגיע גם לסין. הסינגל האחרון ששחרר הזמר המצליח, "העולם שאני מצייר", יתורגם לסינית ויבוצע על ידי ד'אור במופע הפתיחה של תערוכת האקספו העולמית בשנגחאי.

ד'אור, שביצע בעבר שירים בשפה הסינית, יחלק את השיר לשתיים ויבצע חצי אחד של השיר בעברית ואילו את החצי השני בשפה המקומית. את ההכנות לביצוע בשפה הסינית ילווה משרד החוץ, שיעמיד לרשות ד'אור מתורגמן שיעבוד איתו על הנושא.

"התקווה לעולם טוב יותר היא משאלת לב של כולנו ואני יודע שגם בסין כמו בעולם כולו אנשים מייחלים לטוב שיגיע", אומר ד'אור, "לכן תרגום הרעיון שבשיר לסינית זו יוזמה מבורכת וחשובה, השיר הוא סינגל ראשון מתוך האלבום החדש ומרגש אותי לבצע אותו במעמד כה מכובד".

תערוכת אקספו העולמית נחשבת לאחת מתערוכות העסקים והטכנולוגיה הגדולות בעולם והיא מכונה גם "אולימפיאדה כלכלית ותרבותית". השנה תתקיים התערוכה בחודש מאי 2010 וצפויים להגיע אליה כ-70 מיליון מבקרים. גם הנשיא פרס יגיע לאירוע ויצפה בד'אור שר בליווי התזמורת הפילהרמונית של שנגחאי.

  • עוד באותו נושא:
  • דוד ד'אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully