וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

31.12.2009 / 7:25

סילבסטר 2009 מציע לשוחרי הקולנוע את רוברט דאוני ג'וניור בתפקיד שרלוק הולמס ואת ריימונד אמסלם בקולנוע ישראלי איכותי, החל מהערב על המסך הגדול

שרלוק הולמס

שובר הקופות שהצליח לדגדג את "אווטאר" בארצות הברית נוחת בישראל. גרסתו של גאי ריצ'י לגיבור האגדי של סר ארתור קונן דויל, בגילומו של רוברט דאוני ג'וניור. בעלילה הנוכחית, הולמס מפגין כישורי מלחמה מפתיעים לצד הכישורים האינטלקטואלים המפורסמים שלו, ובזכותם הוא מציל מדינה שלמה ממזימה מטורפת.

מין הביקורות:

הסרט הצליח מאד בארצות הברית, אבל מעניין לראות מה אנגליה, מולדתו של הולמס, חושבת על העיבוד החדש לקלסיקה. ובכן, הדעות שם חלוקות, אבל אין ספק שלהתנסח הם יודעים, לכל צד: "'שרלוק הולמס' של ריצ'י הוא מהומה", כותב מבקר הטיימס האנגלי, "האופן שבו הבמאי לקח קלסיקה ועיבד אותה עם קריצה הופך את הסרט לכיף בלתי נגמר". ואילו מבקר הגרדיאן הלא עדין במיוחד כתב, "ריצי' מבזבז שעות מהזמן הכל כך יקר של אלו שהולכים לקולנוע עם עוד יציאה מטופשת שלו".

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 63, מטקריטיק - 57

במאי: גאי ריצי'. שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, רייצ'ל מק'אדמס, ג'וד לואו (120 דקות)

7 דקות בגן עדן

זוכה פסטיבל חיפה לשנת 2008, שהצליח בדרך בעוד כמה פסטיבלים, יוצא סוף סוף להקרנות מסחריות. בסרט שביים עמרי גבעון מככבת ריימונד אמסלם בתור גליה, אישה שנפגעה עם בן זוגה בפיגוע שבעקבותיו סבלה מכוויות קשות ואובדן זיכרון. בן זוגה, אורן, מת לאחר ששקע בתרדמת ואילו היא מנסה לשקם את חייה. מכתב שמגיע אליה מוציא אותה לחיפוש אחר הזיכרון של אותו יום בו חייה השתנו לחלוטין.

במאי: עמרי גבעון. שחקנים: ריימונד אמסלם, אלדד פריבס, נדב נייטס, רונית יודקביץ' 92 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully