וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "אווטאר" ועוד תשעה

עינב שיף

3.1.2010 / 19:36

שבוע שלישי ברציפות בפסגה לסרטו של ג'יימס קמרון, שהכניס קרוב למיליארד דולר ברחבי העולם. "שרלוק הולמס" שומר על הסגנות ואילו סנדרה בולוק ממשיכה להרשים

חג מולד, ראש השנה החדשה – שום דבר כנראה לא יעצור את "אווטאר" בדרך לנפץ שיא אחרי שיא. סרטו של ג'יימס קאמרון, שכרגע אף מדובר בנשימה אחת עם "תלוי באוויר" במירוץ לאוסקר לסרט הטוב ביותר, הניב 68.3 מיליון דולר, ירידה של 9.7 אחוזים בלבד בהכנוסתיו. הנתונים המדהימים האלו הביאו לו 352.11 מיליון דולר בארצות הברית בלבד והוא הסרט השני בלבד שהכניס את הסכום כל כך מהר. הראשון הוא כמובן "האביר האפל". בעולם, קרוב "אווטאר" לחצות את קו מיליארד הדולר ברווחיו.

"שרלוק הולמס" עם זאת מפגין מספרים של שובר קופות "רגיל", עם נפילה של 38.5 אחוזים בהכנסותיו לאחר שבסוף השבוע גרף 38.38 מיליון דולר המצטרפים לכדי 140.675 מיליון דולר בסך הכל. "Alvin And The Chupmunks: The Squeaquel" גרף 36.6 מיליון דולר בסוף השבוע ובסך הכל – שלושת הסרטים הראשונים בטבלה הניבו כ-650 מיליון דולר לבדם.

"זה מסובך" מתמקם במקום הרביעי בטבלה עם 18.7 מיליון דולר בסוף השבוע ואילו "The Blind Side" בכיכובה של סנדרה בולוק זוכה שוב ושוב לאמון הקהל עם מספרים מעולים. הסרט הניב בסוף השבוע ה-7 להקרנתו 12.65 מיליון דולר שמצטרפים לכדי 209 מיליון דולר בסך הכל. בולוק אף הוכתרה בשבוע שעבר כשחקנית הקופתית ביותר (כולל שחקנים גברים) של שנת 2009 וכעת נותר לראות האם לצד ההכרה בקופות - יבואו גם הפרסים.

"תלוי באוויר", שהוא בין המועמדים לזכות באוסקר ממשיך להרחיב הפצה. הפעם גרף הסרט בכיכובו של ג'ורג' קלוני 11.35 מיליון דולר וסביר להניח שלקראת גלובוס הזהב (17 בינואר) תתרחב הפצתו של הסרט באופן משמעותי ורווחיו יגדלו. "הנסיכה והצפרדע" של דיסני גרף 10 מיליון דולר עם הרחבת הפצתו ואילו אחריו נמצא "על הזוג מורגן שמעת?" עם 5.2 מיליון דולר בסוף השבוע. "תשע" ממשיך לאכזב במספרים עם 4.25 מיליון ואילו "אינוויקטוס – בלתי מנוצח" עם 4.13 מיליון דולר בסוף השבוע, רושם עוד שבוע בטבלה בזכות הרחבת ההפצה והעובדה שלמעשה אין בטבלה של השבוע ולו סרט אחד חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully