וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנה חגיגית ל"עג'מי" בפסטיבל פאלם ספרינגס

עינב שיף

5.1.2010 / 10:42

הפסטיבל היוקרתי שיוצא לדרך יארח את ירון שני וסכנדר קובטי במסגרת חדשה המיועדת לבמאי סרטים זרים בולטים. גם "עיניים פקוחות", "כלת הים" ו"סיפור גדול" בפנים

פסטיבל הקולנוע היוקרתי של פאלם ספרינגס ייצא היום (שלישי) לדרך בארצות הברית עם ארבעה סרטים ישראלים באמתחתו. הסרט הזוכה לכבוד הרב ביותר הוא כמובן "עג'מי", המועמד הישראלי לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר.

צמד הבמאים ירון שני וסכנדר קובטי יגיע לפסטיבל ויתארח בסשן של שאלות ותשובות במסגרת החדשה של הפסטיבל,"Talking Pictures", שתעסוק בדרכי היצירה של השניים וכן נושאים שונים העולים מתוך היצירה במדינה ממנה הם מגיעים. לצד קובטי ושני יתארחו גם במאי הסרט האוסטרלי והבלגי, שיחד עם הישראלים מוגדרים על ידי הפסטיבל כמועמדים מובילים במירוץ על האוסקר.

שלושת הסרטים הישראלים הנוספים בפסטיבל עם "כלת הים" של קרן ידעיה, "עיניים פקוחות לרווחה" של חיים טבקמן ו"סיפור גדול" של ארז תדמור ושרון מימון, כאשר תדמור יהיה נוכח גם הוא בפסטיבל. "עג'מי" ו"עיניים פקוחות" מועמדים גם לפרס על שם ג'ון שלזינגר בפסטיבל, המוענק ליצירת הביכורים הטובה ביותר.

פסטיבל פאלם ספרינגס מתקיים בעיירה האמריקאית בכל שנה בחודש ינואר החל משנת 1989. הפסטיבל נחשב למוקד משיכה עבור קניינים של סרטים זרים והוא מקיים לצידו גם פסטיבל לסרטים קצרים אשר מתקיים בחודש יוני. השנה יעניק הפסטיבל פרסים מיוחדים לג'ייסון רייטמן במאי "למעלה באוויר", ג'רמי רנייה שחקן "The Hurt Locker" והמוזיקאי טי בון ברנט שחיבר את פסקול הסרט "Crazy Heart" בכיכובו של ג'ף ברידג'ס על פועלם בשנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully