וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייבל ישראלי-הודי-אנגלי חדש יוצא לדרך

עינב שיף

7.1.2010 / 10:00

המוזיקאי והמפיק פטריק סבג מקים יחד עם היוצר יותם אגם את הלייבל הבינלאומי "EarthSync" שמתמחה בשילובים מוזיקליים בין מזרח למערב. קבלו השמעת בכורה של אחד השירים מהפרויקט

יח"צ - חד פעמי

(השיר "Boye Boye" של Kartick and Gotam)

פטריק סבג - מי שהפיק מוזיקלית אמנים כמו אתי אנקרי, דוד ד'אור, ארז לב ארי ואף הופיע בעצמו בקריירת סולו ובלהקה כשניקו תתחיל לדבר - חובר ליותם אגם ומקים לייבל בינלאומי חדש שיחבר בין ישראל, הודו ואנגליה. השניים ינהלו מוזיקלית את "EarthSync", שמוציא כבר עתה שלושה פרויקטים חדשים ומסקרנים.

הפרויקט הראשון הוא "Nagore Sessions", המשלב זמרים שהוקלטו במסגד בהודו עם כלי הקשה של זהר פרסקו. הזמרים שיתפו פעולה בעבר עם סבג ואגם ב-"Laya Project", האלבום הקודם שלהם. הפרויקט השני הוא "Voice Over the Bridge", בו משתתפים ארקדי דוכין, אבי סינגולדה ויואב בונצל לצד זמרות ממינאמר ומוזיקאים מהודו. הפרויקט השלישי הוא הרכב הדגל של הלייבל, שבו מככבים אגם וסבג לבדם. להרכב קוראים Kartick and Gotam על שם הגיית שמם בניב ההודי.

סבג ואגם מופיעים עתה בישראל ובקרוב ייצאו להופעות בהודו, אוסטרליה וארצות הברית. המופע הקרוב של השניים ייערך ב-28 בינואר במועדון רדינג 3, ויתארח בו ההרכב Tribal Dance.

פטריק סבג עם יותם אגם. פרי קסטיאל,
לייבל חדש. סבג ואגם/פרי קסטיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully