וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "דמדומים 2: ירח חדש", סנדרה בולוק וג'וני דפ אהובי הקהל

עינב שיף

7.1.2010 / 7:39

סאגת הערפדים זכתה בארבעה פרסים, בולוק נבחרה לשחקנית השנה ודפ - לשחקן השנה ושחקן העשור בטקס נבחרי הקהל המסורתי. במוזיקה - לייד גאגא מובילה עם שני פרסים

הסרט "דמדומים 2: ירח חדש" זכה בארבעה פרסים הלילה (חמישי) בטקס ה-People's Choice Awards שנערך בלוס אנג'לס. הסרט זכה בפרס הסרט הטוב ביותר, פרס המותג האהוב ביותר, פרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר ופרס פריצת הדרך של השנה שהוענק לטיילר לוטנר, המגלם את איש הזאב בסרט.

סנדרה בולוק המשיכה בשנה הפנטסטית שלה עם פרס שחקנית השנה על תפקידיה ב-"The Proposal" וב-"The Blind Side", ואילו ג'וני דפ זכה בפרס שחקן השנה ושחקן העשור (היחיד בטקס שניתן לו תואר שכזה) על תפקידיו ב"אויבי הציבור" וב- "The Imaginarium of Doctor Parnassus" של טרי גיליאם.

זוכים נוספים בתחום הקולנוע הם יו ג'קמן, שהוכתר לכוכב האקשן האהוב של השנה על תפקידו ב"וולברין", ג'ים קארי כשחקן הקומי של השנה על "רוחות חג המולד", מיילי סיירוס, שזכתה בפרס על פריצת הדרך לשחקנית על גרסת הסרט של "האנה מונטנה", ו"למעלה" שזכה בפרס ל"סרט המשפחה של השנה". "ממזרים חסרי כבוד" זכה לכבוד מפתיע כשהוכתר כסרט העצמאי הטוב של השנה.

ליידי גאגא וכל השאר

בתחום המוזיקה זכתה ליידי גאגא בשני פרסים, אמנית הפופ של השנה ופריצת הדרך של השנה לאמנית. טיילור סוויפט הוכתרה כאמנית השנה וקית' אורבן השלים דאבל לז'אנר הקאנטרי כשהוכתר כאמן השנה. בקטגוריית הקאנטרי עצמה זכתה דווקא קארי אנדרווד.

מריה קארי זכתה בפרס אמנית האר אנ' בי של השנה והונצחה בתמונה בעייתית משהו בעודה מסמנת מה שנראה כאצבע משולשת. אמינם הוכתר כאמן ההיפ הופ של השנה ופארמור הוכתרה כלהקת השנה. שיתוף הפעולה של השנה הוא הלהיט "Run This Town" של ג'יי זי, ריהאנה וקנייה ווסט.

ערפדים גם בטלוויזיה

טרנד הערפדים שולט גם בטלוויזיה על פי הצבעת הקהל האמריקאי. "דם אמיתי" זכתה בפרס "אובססיית הטלוויזיה" ואילו "יומני הערפד" זכתה בפרס סדרת הדרמה החדשה הטובה ביותר. בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר זכתה "האוס" כשיו לורי מוכתר כשחקן הדרמה הטוב ביותר. "The Big Bang Theory" הוכתרה כקומדיה הטובה ביותר ואילו "Glee" זכתה בפרס הקומדיה החדשה הטובה ביותר. סטיב קארל מ"המשרד" הוא השחקן הקומי הטוב ביותר.

בז'אנרים שמחוץ לקומדיה והדרמה הוענקו פרסים, כצפוי, ל"אמריקן איידול" ולתוכנית האירוח של אלן דג'נרס, המצטרפת הטרייה לחבר השופטים של "איידול". פרס נוסף הוענק לאשטון קוצ'ר, על היותו סלב הרשת המצטיין של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully