וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן רוס עוזב את ה-BBC

עינב שיף

8.1.2010 / 8:44

שדרן הרדיו וכוכב הטלוויזיה של הרשת הודיע כי הוא עוזב בתום חוזה העתק שלו, שנה וחצי אחרי השערוריה בגינה הושעה לשלושה חודשים מהרדיו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

שדרן הרדיו הבריטי ג'ונתן רוס עוזב את רשת ה-BBC ועולם התרבות הבריטי כמרקחה. השדרן הודיע כי לא ימשיך בתחנת הרדי או בתוכנית הטלוויזיה שיש לו ברשת, עם תום החוזה שלו בחודש יולי הקרוב. רוס עוזב את התחנה לאחר 13 שנים, כשבשנים האחרונות הוא בעל השכר הגבוה ביותר ברשת.
"חתמתי את החוזה האחרון עם BBC כשבמקביל דחיתי הצעות יותר מפתות מערוצים אחרים כי זה המקום בו רציתי להיות וכמו שאמרתי בעבר – הייתי נשאר בעבור כל שכר. אך הפעם, היו לי שיקולים אחרים", מסר רוס בן ה-49 בהצהרה.

רוס מתכוון ככל הנראה לאפקט שיצרה פרשת המתיחה המשותפת לו ולראסל ברנד, במסגרתה התקשרו השניים לשחקן אנדרו סש והשאירו לו במשיבות הודעות פוגעניות למדי. Ofcome, הרגולטור של אמצעי התקשורת באנגליה, קנס אז את BBC בעקבות התקרית בסכום עצום של 150,000 לירות שטרלינג ובסיומה הושעה רוס לשלושה חודשים ואילו ברנד ושני בכירים נוספים בתחנה התפטרו".

ומה יהא על האינדי האנגלי?

עם התפטרותו, גורמים בעולם המוזיקה הבריטית הביעו חשש לערעור מעמדו של הרוק האלטרנטיבי במדינה. "תאהבו אותו או תתעבו אותו, אי אפשר להכחיש את העובדה שרוס נתן לאמנים את אחת הבמות היחידות שהגיעו לקהל המיינסטרים באנגליה", אמר ג'יימס סנדום, מנהל בכיר בחברת הניהול Super Vision ל-NME. "התוכנית שלו הייתה המקום לאמן להתפתח ולהבטיח חשיפה למאסה ענקית של קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully