וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס סנטנה מגיע לישראל

עינב שיף

10.1.2010 / 7:00

הגיטריסט המפורסם שמכר למעלה מ-90 מיליון אלבומים יופיע באצטדיון בלומפילד בתל אביב ב-3 ביוני בליווי 10עשרה נגנים. צפו בסרטון בו הוא מודיע על בואו לישראל

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות שוקי וייס)

הגיטריסט קרלוס סנטנה יופיע בישראל. ההופעה תתקיים באצטדיון בלומפילד בתל אביב ב-3 ביוני ומכירת הכרטיסים למופע החלה כבר היום (ראשון) במשרד הכרטיסים "הקסטל" בתל אביב. מחירי הכרטיסים למופע נעים בין 290 ל- 1250 שקלים. מפיק המופע בישראל הוא שוקי וייס.

סנטנה (62) הוא אחד האמנים המוכרים והנמכרים ביותר בעולם. מאחוריו עשרות אלבומים אשר מכרו כ-90 מיליון עותקים. בשנים האחרונות הוא מסתובב בעולם עם להקתו שמכילה לא פחות מעשרה נגנים ומבצע את מיטב הקלסיקות שלו, כולל אלו מהאלבום שהחזיר אותו לטופ העולמי, "Supernatural" שכלל את "Smooth" ו"Maria Maria" שהיו ללהיטי ענק גם בישראל. אותו אלבום מכר בארצות הברית לא פחות מ-11.6 מיליון עותקים ונחשב לאחד האלבומים הנמכרים בשנות ה-90.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית בלומפילד לקראת המופע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהפקת המופע נמסר כי האצטדיון יעבור הכנה מקיפה לקראת המופע וכי כיסאות ייפרסו לרוחב המגרש וייצרו רצף כך שהמושב הרחוק ביותר, ימוקם כ-55 מטרים מהבמה. "אופיו של האצטדיון יאפשר מנעד של אפשרויות צפייה החל מכרטיסי VIP אקסקלוסיביים, וכלה בכרטיסי ישיבה ביציע", נמסר מהפקת המופע. וייס לא הרחיב בשלב זה על החימום הצפוי של המופע, אולם ייתכן כי אמן נוסף מחו"ל יופיע לפני המופע המרכזי באותו ערב. בנוסף, ידוע כי הפקת המופע שוקלת קיום של מופע נוסף של סנטנה, אם מכירת הכרטיסים תתנהל בקצב משביע רצון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully