וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינפלד מציג: תוכנית על כלום, גרסת הריאליטי

עינב שיף

11.1.2010 / 7:29

הבדרן יחזור לטלוויזיה ב-14 במרץ עם שעשועון חדש שישפוט בריבים של זוגות נשואים בהפקתו ובהשתתפותו. "אין שום דרך בה נוכל להסביר לכם על מה התוכנית", אמר לעיתונאים

"The Marriage Ref", שעשועון ריאליטי בידורי בהפקתו של ג'רי סיינפלד, תעלה למסך ב-14 במרץ ברשת NBC האמריקאית ותשובץ במשבצת היוקרתית של יום ראשון בערב. ב-28 בפברואר תעניק הרשת הצצה לתוכנית החדשה, בה יוצגו ריבים של זוגות נשואים כאשר סלבריטאים אורחים, ביניהם סיינפלד עצמו, ישמשו כשופטים בין הזוגות ויכריזו על המנצח מבין הזוגות.

"אין שום דרך בה נוכל היום להסביר לכם על מה התוכנית", אמר סיינפלד אמש (ראשון) לעיתונאים עם הצגתה של התוכנית לראשונה, במשפט שהזכיר את ה"תוכנית על כלום", אותו הסבר מיתולוגי על "סיינפלד". "כל מה שאנחנו מנסים לעשות הוא לגרום לכם לצחוק".

סיינפלד הודיע כי סלבריטאים נוספים שיעזרו לקומיקאי טום פאפא, מנחה התוכנית והפוסק האחרון, הם אלק בולדווין, טינה פיי, אווה לונגוריה וכמובן הידיד הוותיק לארי דיוויד. לדברי סיינפלד, מדובר בתוכנית בה "הזוג רוצה לסיים את הריב והמנצח צריך לומר לאחר 'אתה צודק'".

בין הריבים שכבר צולמו חשף סיינפלד בעל שכדי לעצבן את אשתו החנה את האופנוע שלו בסלון ביתם וזוג אחר שהתווכח האם לפחלץ את כלבם המת. לדברי סיינפלד, אין מקום לטיפול מקצועי בתוכנית: "ייעוץ זוגי הוא למומחים וזה לא הקטע שלנו. התוכנית הזו היא על הומור", אמר הקומיקאי.

סיינפלד בן ה-55 חוזר כעת לראשונה מאז ירידתה של "סיינפלד" מהמסך לתפקיד מפתח בהפקה טלוויזיונית. את הרעיון לשעשועון חשף סיינפלד כבר לפני שנה, בפברואר 2009 וכעת רשת NBC יכולה לצפות לתוכנית שתשיב לה מעט מהמוניטין שאבד לה בפרשיית הורדת תוכנית הטוק שואו של ג'יי לנו, שדרך אגב, נפתחה באירוחו של סיינפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully