וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסטורה בעייתית

עינב שיף

11.1.2010 / 13:28

המדור "מאסטר" במוסף "גלריה" אירח את דני קרוון, אך פרסם דברים שנכתבו על ידי האדריכל דוד רזניק לפני ארבעה חודשים. קרוון: "התפוצצתי מכעס". הראיון הנכון יפורסם מחר

תקלה מביכה במוסף גלריה של עיתון הארץ: הפינה "מאסטר", בה מתארח בכל פעם אישיות חשובה אחרת מתחום התרבות ונותן טיפים לאמנים מתחילים, הוקדשה לפסל דני קרוון, אולם הדברים שהודפסו נכתבו על ידי האדריכל דוד רזניק.

"הייתה שם טעות פטאלית", אישר קרוון את הפרטים לוואלה! בשיחה מפריז. "התשובות שם הן לא שלי, אלא של אדריכל בשם רזניק ומחר הם יפרסמו התנצלות בגודל שווה לטעות הזו שהם עשו היום. אני לא רק שכעסתי, ממש התפוצצתי כי כתבתי ותיקנתי וגם ביקשתי להכניס משהו ברגע האחרון ואמרו לי שאי אפשר כי זה כבר בדפוס. מה בדיוק היה בדפוס אם זה מה שהתפרסם? אני מקווה שהם מקימים ועדת חקירה".

תכתוב להם שוב?

"שמע, נראה לי שכן, כי זה לא נעשה מתוך רוע לב. הבעיה שלי היא שהרבה אנשים יחשבו עכשיו שאני אדריכל ומה לעשות – אני פסל, לא למדתי מעולם אדריכלות. עוד מישהו יבקש ממני לבנות לו בית ואני אסרב והוא יחשוב שזה בגלל שאני לא רוצה לעבוד איתו, כשבעצם אני פשוט לא עושה דברים שאני לא יודע".

מ"הארץ" נמסר בתגובה: "במדור 'מאסטר' במגזין גלריה אכן התפרסם היום בטעות ראיון עם חתן פרס ישראל לאדריכלות דוד רזניק אשר כבר פורסם לפני ארבעה חודשים, במקום הראיון עם חתן פרס ישראל לאמנות דני קרוון. הראיון הנכון יתפרסם מחר ב'גלריה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully