וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף אחרי דואני - הסיפור האמיתי

עינב שיף

11.1.2010 / 19:30

לאחר יומיים של סרטוני מעקב מטרידים אחרי רוני סופרסטאר, חברת הליקון חושפת את הסיפור מאחורי "משיח" הרודף אחרי כוכבת הפופ

לאחר יומיים בהם כל המדינה תהתה מיהו אותו "משיח" העוקב אחרי רוני דואני, מורם המסך מעל הפרויקט החדש של חברת פופ ארט מבית הליקון, שנועד לקדם את הסינגל והקליפ החדש של דואני.

כזכור, היום עלה בוואלה! הקליפ "לא שם", שיר ראשון של דואני אחרי שנתיים של שתיקה. הקליפ נקטע לאחר מספר שניות על ידי אדם המכנה את עצמו "משיח" אשר לדבריו נלחם בתרבות הפופ אותה מייצגת רוני. באמצעות האתר www.newmashiach.com הפיץ משיח את דבריו והקציב לרוני 14 ימים בכדי שתפסיק בעצמה את פעילותה בעולם הפופ – או שהוא יהיה זה שיפסיק אותה. במקביל, פתח ידיד של דואני אתר הנועד לעזור לה בשם www.helproni.com שם הוא נעזר בגולשים כדי לעצור את "משיח".

סרטונים אלו הם חלק ממשחק מציאות אלטרנטיבית (ARG - Alternative Reality Game), שיטת שיווק אינטראקטיבית העושה שימוש באמצעים הקיימים בעולם אמיתי. במסגרת זו, מקובל כי השחקנים והן מפעילי המשחק יודעים כי לא מדובר במציאות, אולם לא מודים בכך וממשיכים במשחק עצמו. שיטה זו נוסתה בהצלחה על ידי הפקות ענק כמו "אבודים" שיצאה עם המשחק "The Lost Experience" וסרט הקולנוע של סטיבן שפילברג A.I" – The Beast".

יוצר ומנהל המשחק הוא אסף גורליק, יזם ניו-מדיה, שחבר לבמאי אופיר לובל במטרה ליצור סיפור מתח מסוג חדש. "חשוב לציין שאין מדובר פה בהכלאה של ריאליטי מכל סוג שהוא", מבהיר גורליק. "כמו כן, חשוב לציין כי השחקנים מתקשרים עם הדמויות במשחק, כאילו היו קיימות באמת. מדובר במשחק חוויתי בסגנון של 'חפש את המטמון' - יש חידות בעיות ורמזים. ביחד ניתן לפתור ולהתקדם בעלילה ואפילו אפשר להשפיע עליה".

במהלך הימים הקרובים ימשיכו לעלות בוואלה! וברשת סרטונים נוספים הקשורים למשחק, בהם נוטלת חלק גם רוני עצמה. ביום חמישי ישוחררו הסינגל והקליפ המלא לצפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully