וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אמיר פרי - "רק עוד קצת"

עינב שיף

12.1.2010 / 7:16

אתם מכירים אותו בתור החצוצרן של פורטרט, הבן של ראש השב"כ לשעבר והבעל של דנה דבורין, אבל במוזיקה שלו - אמיר פרי הוא בעיקר אמיר פרי. האזנה וראיון מפוכח

יח"צ - חד פעמי

אמיר פרי הוא אדם שמתשעמם מהר. ככה זה כשאתה רגיל כל חייך לשאלות על האבא שלך שהיה ראש שב"כ (יעקב פרי) ובחייך הבוגרים גם על אשתך (דנה דבורין). כשמפרגנים לך, שואלים מדי פעם על להקת פורטרט, בה פרי חיצרר. מהשעמום, פרי הפסיק מהר מאד להקשיב לזה והתרכז במה שהוא עושה הכי טוב – מוזיקה וכיף.

"רק עוד קצת" הוא סינגל ראשון מתוך אלבום שישי שייצא בקרוב בחברת פונוקול ובו פרי שוב משנה סגנון: אחרי שהקפיד על נגינה חיה באלבום הקודם, פונה פרי אל היסודות האלקטרוניים שביצירה שלו, בשילוב הידע המוזיקלי העצום שצבר עם השנים ואותה ילדותיות שבה ניחן מי שהיום הוא גם אבא לילדים.

"כל דבר שעשיתי באלבום הקודם, עשיתי ההיפך הפעם, מהשעמום", הוא מסביר. "אני, חוץ מאישה וחברים אמיתיים – מחליף הכל".

אמיר פרי. נומג'י,
משתעמם בקלות. אמיר פרי/נומג'י

אתה גם די שונה בנוף הישראלי מבחינת ההספק. כל שנתיים אלבום זה לא מה שנהוג פה בדרך כלל.

"יותר מזה – האלבום הזה מוכן כבר הרבה זמן, רק שהאמת, זה לא היה מעניין את האנשים כל כך, לא? זה היה יותר מדי בשבילם. גם עכשיו יתכן שזה היה מהיר מדי, אבל אני לא אמן מיוסר קלאסי שמתלבט ומתלבט. כבר לא יכולתי לחכות".

בזמן שעבר מאז "ממלכתי", אלבומו האחרון, הספיק פרי להפוך לאבא פעם נוספת וגם חזר לעבודתו הישנה – די ג'יי בחתונות, אבל מסוג אחר – הוא מתקלט רק בחתונות בהן הזוג המאושר מבקש אותו ספציפית. עניין של מוניטין.

"אתה יודע, לחתונות יש את הדימוי הידוע, אבל זה ממש עוזר לקחת דברים בפרופורציות", הוא מסביר. "אם הייתי עושה מוזיקה, הייתי משתגע. לכן זה אולי כמו שאשתי תמיד תמשיך לעשות הצגות ילדים, אפילו שעכשיו היא עוברת לביים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

נראה לי שגם אתה בפאזה שבה אתה מוכן לעשות יותר כדי להצליח.

"לגמרי. אני מוכן להופיע עם החומרים שלי, מה שלא אהבתי לעשות פעם. אני גם אופיע עם ג'וני שועלי בהופעות שיהיו לכבוד האלבום החדש שלו".

כן, איך באמת מכל האמנים התחברת גם באלבום הקודם וגם באלבום הזה אליו?

"שמע, בסך הכל אני אוהב שני אמנים ישראלים: אותו ואת פורטיס. בשבילי זה היה די כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully