וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: סיימון קאוול יעזוב את "אמריקן איידול"

עינב שיף

11.1.2010 / 22:50

השופט שם סוף להשערות בנושא והודיע כי בתום העונה הנוכחית יעזוב את התוכנית המצליחה כדי ליצור גרסה אמריקאית לתוכנית "X Factor"

עכשיו זה רשמי: סיימון קאוול יעזוב את "אמריקן איידול" בתום העונה הנוכחית, שתחל מחר (שלישי)'. המנחה אמר את הדברים לעיתונאים במסגרת כנס של מבקרי הטלוויזיה הארציים שנערך בימים אלו בלוס אנג'לס. לדבריו, הוא ימשיך לשתף פעולה עם רשת FOX, המשדרת את "אמריקן איידול", כדי להכין גרסה אמריקאית ל- "X Factor", המשודרת באנגליה ובה הוא משמש כמפיק ושופט.

"דיברנו על כך שאשאר בשתי התוכניות, אך כשבחנו את הדברים מבחינה פרקטית, זה היה בלתי אפשרי", אמר קאוול לעיתונאים במקום. "לדעתי, זה כמו שיש לך שחקן טוב וקבוצת כדורגל טובה – השניים חייבים להסתדר ביחד. אני מאמין שזה לא המופע שלי, אך הוא מאד קרוב אליי. אני בטוח שהתוכנית תמשיך להיות מספר 1, כולם מחויבים כדי להמשיך בצורה הזו".

ההשערות סביב עזיבתו של קאוול מציפות את התקשורת העולמית זה זמן רב. רק באחרונה הודיע אחיו של קאוול כי השופט הבולט ביותר בתוכנית מתכונן לעזוב בתום העונה הנוכחית לטובת הפקה אמריקאית של "X Factor".

כעת, קאוול מאשר את השמועות ובדבריו אף הרחיב על פוטנציאל תוכניתו החדשה בארצות הברית. "זו הפקה גדולה, גדולה מאד", אמר. "בבריטניה יש לנו 200 מתמודדים בכל שנה, אין הגבלת גיל מקסימלי וקבוצות יכולות להשתתף. נתנו לעצמנו זמן להתארגן, זה נותן לנו זמן להחליט גם לגבי פאנל השופטים בתוכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully