וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערובת אסקוט מתאחדת

עינב שיף

12.1.2010 / 14:39

הסופר גרופ של אסף אמדורסקי, ג'נגו וירמי קפלן יופיע לראשונה זה שלוש שנים ב-22 בינואר במועדון ברזילי במסיבת 4 שנים לליין מסיבות ה-C.U.N.T

תערובת אסקוט תתאחד להופעה אחת, שתיערך ב-22 בינואר במועדון ברזילי בתל אביב. ההופעה תיערך במתכונת של הופעת פריצה במהלך חגיגות 4 שנים לליין המסיבות C.U.N.T אותו מנהלים הדי ג'יי אביחי פרטוק והדי ג'יי מו-אן, יחד עם הרזידנטים הקבועים צח זמרוני וטל ארגמן. מכירת כרטיסים מוקדמת נעשית דרך אתר MisterTicket (בלינק למטה). מחיר הכרטיס ביום המופע יעמוד על 70 שקלים.

תערובת אסקוט, להקתם של אסף אמדורסקי, ירמי קפלן ועמיר רוסיאנו (ג'נגו) התאחדה רשמית בפעם האחרונה בשנת 2007, אז ביצעה הלהקה את להיטי האלבום היחיד שלה שיצא בשנת 1991, ביניהם "החדר האינטימי שלי", "ואולי תבוא איזו נחמה", "איפה הילדה שלי", "תחנות דלק" ועוד. לצד זאת, ביצעה הלהקה לראשונה שירים חדשים, שתוכננו להיכלל באלבומה השני לפני שפורקה הלהקה בשנת 1993. לפני האיחוד בשנת 2007, התאחדה הלהקה בשנת 2005 לסיבוב הופעות קצר.

ללהקה כוונות איחוד זה זמן רב, כפי שסיפר לראשונה בוואלה! תרבות ג'נגו, שאמר בראיון כי הלהקה בהחלט תקליט אלבום נוסף לאלבום הקיים. "אסקוט זו להקה שמבאס לדעת שהיא הוציאה רק תקליט אחד, זה לא רציני", אמר אז ג'נגו. "נעשה עוד תקליט".

ליין ה-C.U.N.T עורך מדי חודש מסיבות שעיקרן רוקנרול ואינדי מרחבי העולם לצד מסיבות ספיישל המוקדשות לאמנים והרכבים כמו MGMT, הפיקסיז, יה יה יה'ז ועוד. הליין נדד בין מועדונים בתל אביב כמו הלימה לימה, לבונטין 7 ומועדון ברזילי ונהג לארח במסיבותיו מוזיקאים בעמדת הדי ג'יי (ערן צור ועברי לידר, למשל) והופעות חיות של להקות מתאימות לז'אנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully