וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעתיד 1

ישי קיצ'לס

12.1.2010 / 11:32

ישי קיצ'לס אופטימי לגבי יבול הסרטים הקרב ומתחיל בסקירת הסרטים הגדולה של 2010. הפעם: הסרטים שאמורים להיות משהו משהו

"The Green Zone"

The Green Zone. imdb
The Green Zone/imdb

פול גרינגראס, שביים את שני החלקים האחרונים בסדרת ג'ייסון בורן, שב לשתף פעולה עם מאט דיימון כדי להביא את סיפורו המסעיר של חייל אמריקאי בעירק שיוצא לחפש את הנשק להשמדה המונית שעליו הנשיא שלו דיבר כל כך הרבה.

מתי יוצא: מרץ (ארה"ב)

"Shutter Island"

Shutter Island. imdb
Shutter Island/imdb

ארבע שנים אחרי "השתולים", מרטין סקורסזה חוזר עם מותחן פסיכולוגי שמתרחש בארצות הברית בשנות החמישים. ליאו דיקפריו מגלם שוטר שתר אחר רוצחת מטורפת שברחה מכלא שמור, והביקורות המוקדמות על הסרט, שהיה צריך לצאת למסכים כבר בסתיו האחרון, חיוביות עד מאוד. עוד משתתפים: מרק ראפלו, בן קינגסלי ומישל וויליאמס.

מתי יוצא: 11 במרץ (ישראל)

"Greenberg"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסטר הסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי סרט מופתי ("The Squid and the Whale") וסרט בלתי נסבל ("Margot at the Wedding"), נח באומבך מגיש מעשייה רומנטית אודות בטלן ניו יורקי בן ארבעים ומשהו (בן סטילר) שעובר ללוס אנג'לס כדי להשגיח על הדירה של אחיו. תוך כדי הוא פוגש מישהי שמרעידה את עולמו. אל.סי.די סאונדסיסטם כתבו את המוזיקה.

מתי יוצא: 12 במרץ (ארה"ב)

"אליס בארץ הפלאות"

מתוך "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון. imdb
התוואי המלכה הלבנה/imdb

אם לשפוט מהטריילר התלת ממדי שלו, סרטו החדש של טים ברטון ("באטמן חוזר") עומד להיות סרט הסטלנים הגדול בהיסטוריה.

מתי יוצא: 18 במרץ (ישראל)

"Machete"

ג'סיקה אלבה ב" Machete".
ג'סיקה אלבה מתוך הסרט

רוברט רודריגז הופך את הטריילר הזבלי אך המענג שהופיע ב"גריינדהאוס" ל-B Movie באורך מלא. דני טרחו מככב בתור מחסל מקסיקני שמופלל, ולמרות שבתחילה היה מדובר על כך שהסרט יילך ישר לדי.וי.די, ההצטרפות של רוברט דה נירו, ג'סיקה אלבה וסטיבן סיגל (!) לצוות השחקנים מבטיחה שהאקשיונר נטול העידון הזה יקבל כמות נאה של תשומת לב.

מתי יוצא: 16 באפריל

"Kick Ass"

Kick Ass. imdb
סופר גיבורה קטלנית/imdb

עיבוד לקומיקס פופולארי של מרק מילאר (זה שכתב את הקומיקס שעליו ביססו את "מבוקש") ובו ילדה בת 12 מבלה את לילותיה כהיט-גירל - סופר גיבורה קטלנית שלא חסה על הפושעים שבהם היא נתקלת. וכשאני אומר שהיא לא חסה עליהם, אני מתכוון לזה שהיא יורה להם בפרצוף וחותכת להם את הרגליים. ניקולס קייג' מגלם את אבא שלה, ומקלאבין החמוד מגלם סופר גיבור אחר, שמתאהב בה. מתיו ווהן ("סטארדאסט") ביים.

מתי יוצא: 16 באפריל (ארה"ב)

"Inception"

Inception. imdb
ליאו קשוח/imdb

על פי הטיזרים האניגמטיים והמרהיבים ששוחררו עד עתה, כריסטופר נולאן ("ממנטו", "האביר האפל") עומד לשלוף את השטיח מתחת לרגליים של מעריציו פעם נוספת. על מה הסרט? אין לי מושג, ולא איכפת לי. אני שם.

מתי יוצא: 16 ביולי (ארה"ב)

"Scott Pilgrim vs. The World"

Scott Pilgrim vs. The World. imdb
Scott Pilgrim vs. The World/imdb

עיבוד לקומיקס קאלטי ובו מלך החנונים מייקל סרה ("סופרבאד") מגלם היפסטר קנדי שנאלץ להתמודד בקרב מול שבעת האקסים של הבחורה בה הוא חושק. אדגר רייט המצוין ("Shaun of the Dead") ביים.

מתי יוצא: אוגוסט (ארה"ב)

"The Tree of Life"

טרנס מאליק ("ימים ברקיע", "העולם החדש") שב אלינו עם סיפור אפי ומהורהר שמעסיק אותו מאז שנות השבעים, ושבמרכזו עומדת משפחה אמריקאית שחווה דבר מה מטלטל. בין המשתתפים ניתן למצוא את שון פן ואת בראד פיט.

מתי יוצא: קיץ (ארה"ב)

"Paul"

סיימון פג וניק פרוסט – צמד המצחיקנים שמוכר לכם מהקומדיות המצוינות "Shaun of the Dead" ו"Hot Fuzz" – מגלמים שני גיקים שפוגשים חייזר במדבר, במה שנראה כמו הומאז' פארודי-נוסטלגי ל"אי.טי" ו"בחזרה לעתיד". פג ופרוסט כתבו, גרג מוטולה ("סופרבאד") ביים.

מתי יוצא: קיץ (ארה"ב)

"Your Highness"

Your Highness. imdb
Your Highness/imdb

דני מק'ברייד ("פיינאפל אקספרס") מגלם אביר סטלן בימי הביניים שיוצא להציל נסיכה. ג'יימס פרנקו ("פיינאפל אקספרס") ונטלי פורטמן ("מתקפת המשובטים") עוזרים לו. דיוויד גורדון גרין ("פיינאפל אקספרס") ביים. לחובבי "פיינאפל אקספרס", כנראה.

מתי יוצא: 1 באוקטובר (ארה"ב)

"Black Swan"

סרטו החמישי של דארן ארונופסקי ("רקוויאם לחלום", "המתאבק") הוא מלודרמת מתח על-טבעית שבמרכזה עומדת יריבות בין שתי בלרינות המתחרות ביניהן על התפקיד הראשי ב"אגם הברבורים". נטלי פורטמן ומילה קוניס ("קח את זה כמו גבר") מככבות. אם להאמין לשמועות, הן גם חולקות סצנת מין לוהטת. עוד במשתתפים: ונסן קאסל ווינונה ריידר.

מתי יוצא: סתיו/חורף (ארה"ב)

"The Fighter"

אחרי שסרטו הקודם קרס תוך כדי הפקה, הבמאי הייחודי דיוויד או. ראסל ("שלושה מלכים", "האקביז") ינסה להתאושש עם דרמת האיגרוף הקשוחה הזאת, שמבוססת על סיפור אמיתי, ושבמקור הייתה אמורה להיות מבויימת בידי דארן ארונופסקי. כריסטיאן בייל ומרק וולברג מככבים.

מתי יוצא: סתיו/חורף (ארה"ב)

"True Grit"

האחים כהן עושים רימייק לסרט בו השתתף ג'ון וויין. ג'ף ברידג'ס נכנס לנעליו של הדוכס בתור קאובוי מזדקן שנשכר על ידי צעירה כדי למצוא את המניאק שרצח את אביה. עוד משתתפים ג'וש ברולין ומאט דיימון.

מתי יוצא: סתיו/חורף (ארה"ב) עם סיכוי לדחייה לשנה הבאה.

"Somewhere"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטה הרביעי של סופיה קופולה ("מארי אנטואנט") מתרחש במלון מפואר באל.איי ומביא את סיפורו של כוכב הוליוודי סורר (סטיבן דורף) שנאלץ לעשות סדר בחייו לאחר שבתו בת ה-11 מגיעה לביקור לא מתוכנן. נשמע קצת כמו "אבודים בטוקיו 2", וזה לא בהכרח דבר רע.

מתי יוצא: סתיו/חורף (ארה"ב)

"Tron Legacy"

Tron Legacy. imdb
Tron Legacy/imdb

סרט המשך תלת ממדי לסרט המד"ב הקלאסי והמשפיע מ-1982. ג'ף ברידג'ס חוזר כדי לגלם את אשף משחקי הווידיאו קווין פלין, ומה אתם יודעים, הוא שוב נשאב אל תוך אחד המשחקים. רק שהפעם הוא לוקח איתו גם את הבן שלו, והפעם האפקטים אמורים להיות הדבר הכי מדהים שראיתם מאז "אווטאר".

מתי יוצא: 16 בדצמבר 2010 (ארה"ב)

"Hereafter"

עוד אחד של קלינט איסטווד, והפעם: מותחן על-טבעי שעוסק בחוויותיהם של שלושה אנשים שפלירטטו עם המוות. סביר להניח שזה יהיה טוב יותר מ"קו הדממה".

מתי יוצא: דצמבר (ארה"ב)

"Never Let Me Go"

הסופר/תסריטאי אלכס גארלנד (שכתב את "החוף" ואת "28 יום אחרי") עיבד את ספרו עטור השבחים של אישיגורו קאזואו ("שארית היום") שמשלב בין דרמה תקופתית למדע בדיוני. קירה נייטלי וקארי מאליגן ("לחנך את ג'ני") מככבות, ומרק רומאנק ("לחיות בתמונות") ביים.

מתי יוצא: לא ברור עדיין

"Biutiful"

סרטו הראשון של הבמאי המקסיקני הגדול אלחנדרו גונזלס איניאריטו מאז "בבל", וסרטו הראשון ללא שותף הכתיבה שלו, גיירמו אריאגה (עמו כתב גם את "אהבה נושכת" ואת "21 גרם"), מביא את סיפורו של עבריין שמתעמת עם חבר ילדות, שגדל והפך לשוטר. בתפקיד הראשי: חאוויר בארדם ("ארץ קשוחה").

מתי יוצא: לא ברור עדיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully