וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון מוייה תופיע בישראל לרגל פסטיבל אישה

עינב שיף

12.1.2010 / 18:00

חצי הצמד יאזו תגיע לישראל במרץ להופעה במסגרת הפסטיבל שיתקיים בתיאטרון חולון. גם נינט, רונה קינן ואפרת גוש ישתפו פעולה במופע מחווה למוטאון וקורין אלאל תחגוג 25 ל"מותק"

גיבורת האייטיז אליסון מוייה תופיע בישראל במסגרת פסטיבל אישה ה-14 שיתקיים בחולון בין התאריכים 3-6 במרץ. בשנות ה-80, חברה מוייה לוינס קלארק וביחד הם הקימו את ההרכב יאזו והותירו חותם על הסאונד של העשור עם שירים כמו "Don’t Go". מוייה תופיע בליווי להקתה עם שירים מכל הקריירה בעקבות אוסף מקיף שיצא לאחרונה.

מופע מרכזי נוסף בפסטיבל יפגיש את אפרת גוש, נינט, יעל דקלבאום, רונה קינן, מיקה שדה וגל דה פז עם שירי הסול והאר אנ' בי של הלייבל מוטאון בחגיגות לציון 50 שנים ללייבל האגדי. את הבנות תלווה להקת פאנקנשטיין.

יוצרת מרכזית אחרת בישראל, קורין אלאל, תחגוג 25 שנים לאלבומה "מותק", שהיווה פריצת דרך ברוק הנשי בישראל. יחד איתה יופיעו נגני להקת גן עדן, דורון פיקר ומישל עמר, לצד האורחות עלמה זהר וורד פיקר.

הפסטיבל יציע מופעים נוספים בתחום המוזיקה וכן אירועים בתחום האמנות והמחול. בין השאר ייערכו מחוות לבמאית והמורה למשחק נולה צ'לטון ולצלמת דבורה ברטונוב. הפסטיבל גם יעניק - בשיתוף עמותת ויצ"ו - את אות הקלון לפרסומת הסקסיסטית של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully