וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיא טוב

דרור רפאל

14.1.2010 / 7:15

אם הצפייה ב"אווטאר" עשתה לכם בחילה, אז מה צפייה ב"אח הגדול" תעשה לקיבה שלכם? דרור רפאל מסכם שבוע

מי זה האיש הזה על הכיסא הגבוה?

לדני אילון היה חשוב לשבת על הכיסא הגבוה, כדי להשפיל את השגריר הטורקי. ואמר לצלמים "צלמו אותי גבוה, ואותו נמוך. תראו איך אנחנו לא מחייכים אליו". סגן שר החוץ הוא אוטיסט. אינו מצליח לתפוס מה הוא עושה. הוא משפיל ומספר לצלמים, תראו איך אני משפיל. כמו לעלות על גלגל ענק ולהגיד עכשיו אני למעלה. עכשיו למטה. עכשיו למעלה. ואתה, דני אילון, כל כך למטה.

וזה לא רק דני אילון. לאחרונה מדינת ישראל רוצה לשבת על הכיסא הגבוה. לא אכפת לנו מכלום. ארצות הברית מאיימת לבטל את הערבויות - שיבטלו, השוודים הסתכסכו איתנו - למי אכפת. אנחנו על הכיסא הגבוה. השבוע גם הועברה החלטה של משרד החינוך שלא ינוגנו שירים לועזיים בבתי הספר. רק עבריים. תראו אותנו, אנחנו על הכיסא הגבוה, והלועזיים למטה. עם לבדד ישכון, ויתיישב על כיסא בר. דני אילון השפיל אותנו, את עצמו ואת שני הפקידים שישבו לידו כמו ואזות. שייקח את הכיסא הגבוה שלו וידחוף אותו לאותו חור-ליברמן שאותו הוא דואג ללקק כל בוקר.

למה מקבלים דיכאון מ"אווטאר" ולא מ"האח הגדול"?

בזמן צפייה בסרט "אווטאר" יש צופים שיצאו עם כאבי ראש, בחילות והקאות. ישנם כבר 1000 צעירים שפנו לטיפול פסיכולוגי בעקבות דיכאון שקיבלו מהסרט. מסתבר שהחוויה האוטופית התלת מימדית בקולנוע, לעומת הפגישה עם המציאות המדכאת בחוץ, יוצרת פער בלתי נסבל במוחותיהם של צופים, כך שהם לוקים בחירפון טוטלי. או שהם פשוט לא הורידו את משקפי התלת מימד אחרי הסרט, וממשיכים להתנהג באופן מוזר ולשלוח ידיים לחפצים שנראים כאילו קרובים.

אבל אולי טבעי יותר לסבול מתסמינים של בחילות הקאות ודיכאון אחרי צפייה ב"אח הגדול" למשל. "האח הגדול" אינה משודרת בתלת מימד, להפך, היא משודרת בחד מימדיות מוחלטת. צפייה בה יוצרת פער הפוך. החיים בחוץ נראים כל כך מאושרים נהדרים ושמחים לעומת הדיכאון והשעמום בבית הזה. הדיירים עצמם כבר רוצים לעוף משם. היא מדכאת ומעוררת בחילות והקאות. החיים הם סרט תלת מימד לעומת הטינופת שבמסך השטוח.

כמה מפתיע: רב ובדרן חרדי הטריד קטין.

כוכב הילדים דוד ברוקנר, בדרן חרדי, נעצר בחשד שהטריד קטין בן 12. אמר לו "אתה משגע", "אני לא יכול בלעדיך" ותקף אותו מינית. הדבר מפתיע. לא ידענו שזה קיים בעולם החרדי. על מטרידים חרדים שמענו גם שמענו, אבל בדרן חרדי? הרי חרדים הם כל כך רציניים ועסוקים בקידוש השם, מתי יש להם זמן לבדר ולהתבדר? ברוקנר הוא גם חקיין. זה יכול לשרת אותו בבית משפט. שיטען שעבד על חיקוי של הרב המטריד, או הרב שנטפל, או האברך הדורס, או הרב המתעלל. זה לא הוא, הוא פשוט עשה חיקוי של חרדי מתעלל אחר, וכאלה בזמן האחרון יש בלי עין הרע.

איך פינס סאבא והאיטי, כבר לא?

שמעת על פינס?

כן. בטח נמאס לו.

אומרים עליו שלא עשה שום דבר משמעותי.

אף אחד כבר לא עושה משהו משמעותי. רק הכיסא והכסף חשוב להם.

עד שיש בנאדם טוב, אז גם הוא עוזב.

כולה פינס.

אגב, ד"ר עינת וילף תהייה במקומו.

עכשיו נותנים לרופאה להגיש את חדשות הבידור?

ואיזה טרגדיה הייתה בהאיטי.

בטח, כל הערב בהיתי בחדשות. נורא.

והמיליארדר משה סאבא שנהרג בתאונת מסוק. נורא.

כל הערב בהיתי בסאבא, נורא. כמה כסף היה לו ולסבא שלנו אין.

יודעים כבר למי הוא מוריש?

מה זה עניינך?

הוא סבא, לא? שישאיר משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully