וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת און.טור תסייע ללהקות ישראליות להגיע לפסטיבלי ענק באירופה

עינב שיף

13.1.2010 / 16:07

החברה תסייע להעביר הקלטות של הרכבים ואמנים ישראלים לפסטיבלים מרכזיים כמו וורכטר, זיגט ועוד. המינוס: רק ביצועים באנגלית יתקבלו

חברת On Tour, המשווקת בדרך כלל חבילות למופעים בחו"ל, תיכנס גם לשיווק מוזיקה ישראלית לפסטיבלים המרכזיים באירופה, כמו וורכטר בבלגיה וזיגט בהונגריה. החברה הודיעה כי תוציא מזוודה הכוללת חבילות פרומו של אמנים ישראלים להנהלת הפסטיבלים עמם היא נמצאת בקשר, כדי לעודד אותן להזמין להקות ישראליות להופיע שם, ללא מטרות רווח. החברה נהגה לבצע פעילויות כאלו בעיקר בתחום המטאל, אולם כעת היא מתרחבת לז'אנרים נוספים.

"להקות רוק ומטאל כבר קיבלו הכרה בינלאומית בעקבות פעילותה של און.טור וכעת אנחנו מרגישים שאפשר וכדאי לפתוח את העולם הזה לקשת רחבה יותר של ז'אנרים", אמר עידו מרט, מנהל השיווק של החברה. "מארגני פסטיבלים גדולים באירופה מחכים לקבל לידיהם לא רק את אלפי הישראלים שאנו שולחים מדי קיץ, אלא גם חומרים של אמנים מקומיים שעשויים להתאים לסצינה הבינלאומית".

עם זאת, ההרשמה אינה פתוחה לכלל האמנים בישראל. בחברת און.טור מבקשים לקבל חומרים רק מלהקות אשר ברשותן חומרים בשפה האנגלית. ניתן להעביר חומרים למשרדי החברה עד ה-24 בינואר, החבילה עצמה תישלח ב-26 בחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • on tour

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully