וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעתיד 3

ישי קיצ'לס

14.1.2010 / 7:25

לכל שובר קופות יש פוטנציאל, אבל ישי קיצ'לס כבר החליט לאלו סרטים הוא ייתן צ'אנס ב-2010. החלק השלישי והאחרון בטרילוגיית סקירת הסרטים

אולי עוד יפתיעו לטובה

"The Wolfman"

The Wolfman. imdb
The Wolfman/imdb

בניסיו דל-טורו מככב בתור איש הזאב. הבעיה? ההפקה הזאת סבלה מאינספור מהמורות, צרות ותקלות, וכעת, אחרי כמה וכמה הקרנות מבחן נוראיות, ושבועות ספורים לפני שהסרט אמור לעלות למסכים, החבר'ה עדיין מנסים למצוא את הדרך לגרום לדבר הזה לעבוד. האם יצליחו? או שאולי פשוט נמצא את עצמנו עם עוד "ואן הלסינג"? ג'ו ג'ונסטון ("מותק, הילדים התכווצו") ביים.

מתי יוצא: 12 בפברואר (ארה"ב)

"Cop Out"

Cop Out. imdb
Cop Out/imdb

ברוס וויליס וטרייסי מורגן מגלמים שני שוטרים המחפשים אחר איזשהו מקגאפין (קלף בייסבול יקר ערך, אם אינני טועה). בדרך הם מספרים מלא בדיחות ומרביצים למלא אנשים. קווין סמית' ("מוכרים בלבד") ביים, לראשונה לא על פי תסריט שהוא כתב.

מתי יוצא: 26 בפברואר (ארה"ב)

"Season of the Witch"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקולס קייג' ורון פרלמן מגלמים אבירים בימי הביניים שמוצאים את עצמם מבלים קצת זמן בחברתה של מכשפה שעשויה להיות המקור למגפה הקטלנית שמשתוללת סביבם. נכון, זה נראה זבל, והעובדה שדומיניק סנה ("עקיצה בשישים שניות") ביים, לא ממש מוסיפה לתחושה הטובה. אבל אחרי ההופעה המדהימה שלו ב"פקד מושחת", אני מרגיש צורך לתת לקייג' ליהנות מהספק. לפחות קצת.

מתי יוצא: 19 במרץ (ארה"ב)

"Clash of the Titans"

Clash of the Titans. סאם וורת'ינגטון, imdb
Clash of the Titans/imdb, סאם וורת'ינגטון

הסרט הקלאסי הזכור לטובה מ-1982 זוכה לקבל את הטיפול של "300". הבן של זאוס יוצא למנוע מהרוע לאחוז בעולם. המפלצות המטורפות שהוא יפגוש בדרך יבטיחו שזה לא יהיה פשוט. סאם וורת'ינגטון ("אווטאר") מככב, ולואיס לטרייר ביים.

מתי יוצא: 26 במרץ (ארה"ב)

"Date Night"

סטיב קארל ("המשרד") וטינה פיי ("30 רוק") מגלמים זוג נשוי משעמם ומשועמם שיוצא לדייט תמים ואז העניינים מסתבכים. יהיה קטעים. אולי.

מתי יוצא: 9 באפריל

"רובין הוד"

רובין הוד. imdb
רובין הוד/imdb

האם העולם היה זקוק לעוד גרסה קולנועית של הסיפור הזה? דומה שלא. אבל עובדה פעוטה זו לא מנעה מראסל קרואו לעשות דיאטה ולהיכנס לטייטס של קווין קוסטנר. רידלי סקוט ביים.

מתי יוצא: 14 במאי (ארה"ב)

"Prince of Persia"

Prince of Persia. imdb
Prince of Persia/imdb

ג'ייק ג'ילנהול מוריד את החולצה ושולף את החרב כדי לככב בעיבוד למשחק המחשב הקלאסי. ג'רי ברוקהיימר הפיק. לא יודע, על פניו, נראה די מאוס ולעוס העסק הזה.

מתי יוצא: 28 במאי

"Predators"

רוברט רודריגז כתב ומפיק, נמרוד אנטאל ("קונטרול", אבל לא זה שעסק בסולן של ג'וי דיויז'ן) מביים, והדבר היחיד שמפריע לי להתלהב מה-Reboot הנ"ל ל"הטורף" היא העובדה שטופר גרייס ("מופע שנות השבעים") ואדריאן ברודי ("הפסנתרן") – שני שחקנים ללא שום ניסיון מוכח באקשן – מככבים בתפקידים הראשיים.

מתי יוצא: 15 ביולי (ארה"ב)

"Jonah Hex"

Jonah Hex. imdb
Jonah Hex/imdb

ג'וש ברולין ("ארץ קשוחה") מככב בסרט קומיקס שמתרחש במערב הפרוע ומספר אודות צייד גולגולות מצולק שמבקש למנוע מנבל-על ליצור צבא של זומבים. עוד משתתפים: מייגן פוקס, ג'ון מלקוביץ' ומייקל פאסבנדר ("ממזרים חסרי כבוד"). מצד אחד, מרק נבאלדין ובראיין טיילור, שאחראים ל"קראנק", חתומים על התסריט והיו אמורים גם לביים. מצד שני, ברולין הצהיר שהתסריט מחורבן ודאג שהאולפן ישכור במאי אחר. בקיצור, נשמע כמו בלגן.

מתי יוצא: 18 ביוני

"The Last Airbender"

The Last Airbender. imdb
The Last Airbender/imdb

כבר כמה וכמה שנים שהקריירה של מ. נייט שמאלאן ("החוש השישי") מצויה במסלול התרסקות עם הרצפה. האם עיבוד עתיר תקציב לסדרת אנימציה אהובה תצליח להשיב לו את הגרוב שלא היה לו מעולם? סביר להניח שלא. אבל לפחות הפעם שמאלאן עושה לצופים טובה ולוקח פסק זמן מסיפורים לשעת לילה מאוחרת וטוויסטים בדקה האחרונה לטובת מיתולוגיות, חרבות וטונה של אפקטים.

מתי יוצא: 2 ביולי

בהצלחה בקופות, אני בחוץ

"שרק 4"

שרק 4. imdb
שרק 4/imdb

באמת? אתם בטוחים?

מתי יוצא: 21 במאי (ארה"ב)

"סקס והעיר הגדולה 2"

סקס והעיר הגדולה 2. imdb
סקס והעיר הגדולה 2/imdb

אם העלילות של קארי בראדשו ושלוש החברות הפוסטמות שלה הן אכן המקבילה הנשית ל"מלחמת הכוכבים", הרי ש"סקס והעיר הגדולה 2" אמור להיות ה"אימפריה מכה שנית" של הסדרה. מה שאומר שהפעם הבנות יקנו המון בגדים, ירכלו המון, ישכבו עם המון גברים, יתחרטו על זה המון, ידברו על זה המון, ייסעו למרוקו, ובסוף, קארי תגלה שביג הוא אבא שלה. קינקי.

מתי יוצא: 28 במאי (ארה"ב)

"קרטה קיד"

הבן המעצבן של וויל סמית' נכנס לנעליו של דניאל לה-רוסו, ג'קי צ'אן מגלם את מיסטר מיאגי, וכן, זה כל כך מדכא שאני תיכף מתחיל לבכות.

מתי יוצא: 11 ביוני (ארה"ב)

"דמדומים 3"

דמדומים 3. imdb
דמדומים 3/imdb

הערפד החתיך והחברה הממצמצת שלו ימשיכו להסתכל אחד על השני בעיני עגל, ובינתיים איש הזאב עם הקוביות בבטן ימשיך לעשות בלגנים (ולהסתובב בלי חולצה). דיוויד סלייד ("Hard Candy") מביים.

מתי יוצא: 30 ביוני (ארה"ב)

"שוליית הקוסם"

שוליית המכשף. imdb
שוליית המכשף/imdb

רימייק לסרט הקלאסי של דיסני, שבו מיקי מאוס מצא את עצמו מסתבך עם צבא של מטאטאים. בסרט החדש ג'יי ברוכל (המוכר מסרטיו של ג'אד אפאטו) מגלם את מיקי, וניקולס קייג' מגלם את הקוסם. אפילו נוכחותה של מוניקה בלוצ'י – ללא ספק אחת הנשים המופלאות בתבל - בתפקיד משנה, לא מצליחה לשנות את העובדה שהסרט הזה פשוט לא נראה טוב.

מתי יוצא: 16 ביולי

"פגוש את ההורים 3"

כל החבר'ה חוזרים (חוץ מברברה סטרייסנד, שביקשה יותר מדי כסף), והפעם יש גם תינוק. אני כבר צוחק (על מי שישלם מכספו הטוב כדי לראות את זה).

מתי יוצא: 30 ביולי (ארה"ב)

"הארי פוטר ואוצרות המוות חלק א'"

הארי פוטר ואוצרות המוות חלק א'. imdb
הארי פוטר ואוצרות המוות חלק א'/imdb

אף פעם לא ממש חיבבתי את הפוטר הזה, או את החברים שלו. ואף פעם לא ממש היה איכפת לי מהבעיות הלא נגמרות שלהם. מצידי שוולדמורט יזיין את כולם. החדשות הטובות? עוד שני סרטים וגמרנו.

מתי יוצא: 19 בנובמבר (ארה"ב)

"נרניה 3 – המסע בדורך השחר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החלק השלישי בסאגת הפנטזיה הנוצרית של ק.ס. לואיס הוא אמנם החלק הטוב ביותר, אבל שני החלקים הראשונים של סדרת הסרטים היו כל כך אנמיים שקשה לדמיין מצב שבו הסרט הזה לא יהיה מבאס. נו, מקסימום איאלץ לאכול את הכובע.

מתי יוצא: 10 בדצמבר (ארה"ב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully