וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר האינדי ג'יי ריטארד הלך לעולמו

עינב שיף

14.1.2010 / 3:10

אחד מהיוצרים המבטיחים ביותר של השנים האחרונות נמצא ללא רוח חיים בביתו אמש והוא בן 29 בלבד. "הוא היה מלא חיים יותר מכל אחד שפגשנו", נמסר מחברת התקליטים שלו

טרגדיה גדולה בעולם האינדי: המוזיקאי האמריקאי ג'יי ריטארד הלך לעולמו אמש (רביעי) והוא בן 29 בלבד. ריטארד נמצא בביתו שבממפיס בשעה 03:30 בבוקר (שעון ארצות הברית) כשהוא ללא רוח חיים. משטרת ממפיס פתחה בחקירה של נסיבות המוות.

"ג'יי היה מלא חיים יותר מכל אחד שפגשנו בעבר", נאמר בהצהרה רשמית של חברת התקליטים מטאדור, בה ריטארד היה חתום. "הוא אחראי לכל כך הרבה רגעים בלתי נשכחים כאדם וכאומן. היה לנו הכבוד לעבוד איתו ונתגעגע אליו מאד".

ריטארד, שנולד בממפיס בשם ג'יימי לי לינדסי ג'וניור היה אחד המוזיקאים המבטיחים בסצנת האינדי האמריקאית. בתחילת הקריירה שלו הוביל את להקות הגראג'-Pאנק The Reatards ו- Lost Sounds ולהקות נוספות מאותו הז'אנר. כבר אז הוא בלט בסגנונו המיוחד, ששילב לא מעט אלמנטים פופיים בתוך ה-Pאנק הלא מסחרי שיצר.

ריטארד נודע בהופעותיו האנרגטיות (באחדות מהן חיממה אותו המודרן דאנס קלאב הישראלית של צ'ארלי מגירה) והוא נחשב לאחד המוזיקאים המרתקים באינדי האמריקאי. בשנת 2006 הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו, "Blood Visions" שזכה לביקורות מצוינות והביא לו הכרה ברמה הלאומית של האינדי האמריקאי ובסצנה האירופאית. מאז, הוציא ריטארד ריליסים שונים בקצב מרשים, ביניהם האלבום המצויין "Watch Me Fall" וכן אוספי סינגלים כמו "Singles 06-07" ו-"Matador Singles 08".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully