וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "שתיקת הארכיון" ישתתף בפסטיבל ברלין

עינב שיף

17.1.2010 / 12:51

סרטה של יעל חרסונסקי אודות סרט אבוד שבוים על ידי הנאצים יצטרף ל-3 סרטים ישראליים נוספים שיוקרנו באירוע הקולנוע היוקרתי. בנוסף, 4 פרויקטים מישראל יוצגו בשוק הקו-פרודקציות השנתי

"שתיקת הארכיון", סרטה של יעל חרסונסקי, התקבל לפסטיבל ברלין היוקרתי ויוקרן במסגרת הפנורמה, המוקדשת לסרטי תעודה בולטים מרחבי העולם. הסרט מגיע לפסטיבל אחרי בכורה בפסטיבל סאנדנס בארצות הברית.

סרטה של חרסונסקי, שהופק בתמיכת ערוץ yes דוקו והקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, מצטרף אל "פובידיליה", "סוררת" ו"הזמן הוורוד" שגם הם יוקרנו בפסטיבל שייערך בפעם ה-60 בחודש פברואר.

"שתיקת הארכיון" הופק על ידי איתי קנתור ונעמי שחורי ומתאר לראשונה את סיפורו של סרט קולנוע שביימו הנאצים על החיים בגטו ונששכח בארכיונים של המשטר הרצחני. הסרט יוקרן בערוץ yes דוקו בשנה הקרובה.

גם בתחום ההפקות לפיתוח ישראל ממשיכה להרשים בפסטיבל ברלין: ארבעה פרויקטים ישראלים נבחרו להצגה בשוק הקו-פרודוקציות השנתי של הפסטיבל, מבין 37 פרויקטים בסך הכל. הפרויקטים הם "הירושה" שמביימת היאם עבאס, "בית לחם" שמביים יובל אדלר, "מיתה טובה" של טל גרניט ושרון מימון (אחד מבמאי "סיפור גדול") ו"תחנה מרכזית" של עמיאל ליבנה וגיא עפרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully