וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי, בחייאת שימי

חגי אוזן

18.1.2010 / 8:24

למרות רזומה עשיר של להיטים, שימי תבורי הוא יותר ליצן מאמן ו"התבורי'ס", כמו האולפן החם של מוזיקה 24, היא מריחה מבוזבזת של לוח שידורים

את חייו של שימי תבורי, צריך לצלם. אין ויכוח. הבן אדם חי, כאילו אין מחר. לראות את החיים שלו זה למות מקנאה על התנהלות חסרת מחויבות שמורידה ממנו כל דאגה. הוא חי בלי חשבון. מתחתן, מביא ילדים, מתגרש, נוסע לארצות הברית, חוזר, מקליט, מופיע ועל הדרך מרביץ להיטי ענק. לא סתם להיטים, קלאסיקות של ממש. בלי לשים לב כמעט, הבן אדם השריש כאן רשימת שירים שהיתה צריכה להביא אותו מזמן לקיסריה, הרבה לפני כל הילדים שעושים את זה היום וגדלו עליו. הסיבה שזה לא קרה, היא רק בגללו. הוא מתנהג בחוסר אחריות לגבי הקריירה שלו ומצא את עצמו יותר במדורי רכילות מאשר במדורי מוזיקה, עד כדי כך ששכחנו שמדובר בזמר ענק. לא פחות.

שימי תבורי, הוא סוג של צביקה פיק. השירים שלו הם פסקול לחיים במדינה שלנו ולמרות זאת, השניים האלה הם יותר ליצנים מאמנים. אם על צביקה פיק צחקנו מהשיער, שימי תבורי הפך לבדיחה בגלל העיניים שלו. שניהם קיבלו תכנית טלוויזיה, בזכות אורח החיים שלהם ולא כתוצאה מהצלחה מוזיקלית. את שימי זה לא מעניין. הוא זורם. ככה הוא מצא את עצמו במרכזה של "התבורי'ס" שמלווה את בני המשפחה בחיפוש אחר הצלע הנשית ללהקה המתגבשת.

נשמע כמו אחלה רעיון לתכנית. באמת. החיים של התבורי'ס שמחים, צבעוניים ומספיק מעניינים כדי להרים מהם תכנית טלוויזיה. אפילו סדרה. גם בערוץ מוזיקה 24 חשבו ככה והלכו על זה. מה שצריך עכשיו זה לעבד את הרעיון כדי להפוך אותו למוצר ברור. בשלב הזה, כנראה, נתקעו בערוץ. אחרת, קשה להסביר את עלייתה לאוויר אמש (ראשון) של התכנית שיש בה הכל חוץ מתכנית. הכוונה היא לתכנית, עם תוכן ותכנון, מעבר לקווים כלליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה להסביר איך יש תכנית שהיא הכל חוץ מתכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך רבע שעה עד עשרים דקות מתחילת "התבורי'ס", ההתלהבות הופכת למשהו מגרד ולא נעים. הבלגן בבית "התבורי'ס" מרצד על המסך ומעצבן את העין למרות הקסם הבאמת מיוחד של המשפחה הזאת. הבלגן במרקע הוא לא הבלגן המתבקש. זה סתם ברדק והשעה וחצי שבאו לאחר מכן נראו כמו מריחה.

שעתיים יומיות זה הרבה יותר ממה שהתבור'יס יכולים לתת בשידור חי נטול יד מכוונת ודומיננטית. שעה אחת ביום, ערוכה ומהודקת, היתה משפרת את המצב.

בכלל, נראה שהמריחה היא הבעיה הגדולה של "האולפן החם" במוזיקה 24. בערוץ לקחו את הקונספט של ה"טודיי שואו" של NBC וניסו להעתיק אותו לכאן. זה מתחיל לא רע עם שעתיים לדידי הררי וגיל ריבה. השניים יודעים את העבודה ולוקחים את זה למקום בטוח ומוכר. אחר כך, זה הופך לסחיבה איטית ומתאמצת. שעתיים סתמיות למיכל אמדורסקי, שרון חזיז ואורנה דץ. אותה אורנה דץ, אגב, הפציעה גם ב"התבורי'ס" והוכיחה שאפשר להגיע לנקודות יותר מביכות בקריירה גם אחרי שהיית נשואה למשה דץ. בהמשך היום מגיעה שעה וחצי לירון אילן, שעתיים לשלישיית מה קשור, והופ, הנה לכם לוח שידורים. בחייאת ראבאק. כמו שזה נראה עכשיו, הערוץ הזה הופך בעצמו לגרסה הטלוויזיונית של שימי תבורי וצביקה פיק. בזבוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully