וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הבריטס: לילי אלן, פלורנס וולץ' וליידי גאגא ראש בראש

עינב שיף

18.1.2010 / 20:21

שלוש הזמרות מועמדות לשלושה פרסים כל אחת בטקס החשוב ביותר של תעשיית המוזיקה האנגלית שחוגג 30 שנים להיווסדו

מארגני טקס פרסי הבריטס, שייערך ב-16 בפברואר ברויאל אלברט הול בלונדון, הכריזו היום (שלישי) על המועמדים לזכות בפרסי המוזיקה היוקרתיים ביותר באנגליה. לילי אלן וההרכב של פלורנס וולץ', פלורנס אנד דה מאשין, מובילים במספר המועמדויות עם שלוש מועמדויות כל אחת, ואילו ליידי גאגא מובילה בקטגוריות המוקדשות לאמנים בינלאומיים עם שלוש מועמדויות גם היא.

לילי אלן מועמדת לפרס אמנית השנה, מול פלורנס וולץ' שנחשבת בטקס הפרסים כאמנית ולא כלהקה. אלן מועמדת גם לפרס סינגל השנה עם "The Fear" ואלבום השנה על אלבומה השני, "It's Not You, It's Me"), שם תתמודד שוב מול וולץ' ואלבום הבכורה שלה "Lungs".

וולץ', שזכתה בשנה שעברה בפרס המבקרים, שיוענק השנה להבטחה הגדולה אלי גולדינג, תתמודד בקטגוריית פריצת השנה מול ההרכב Friendly Fires, ההרכב JLS, פאולו נוטיני ופיקסי לוט.

בקטגוריית אמנית השנה יתמודדו וולץ' ואלן מול באט פור לאשס, ליאונה לואיס ופיקסי לוט. כמו כן, לצד וולץ' ואלן, המועמדים בקטגוריית אלבום השנה הם דיזי ראסקל ("Tongue n’Cheek"), קסביאן ("West Ryder Pauper Lunatic Asylum") ופאולו נוטיני ("Sunny Side Up").

גאגא מחו"ל

ליידי גאגא מובילה, כאמור, את המועמדויות בקטגוריות הבינלאומיות, עם מועמדות לפרס אמנית השנה, האלבום הבינלאומי של השנה על "The Fame" ופריצת הדרך של השנה. גאגא תתמודד על תואר האמנית הבינלאומית של השנה מול ליידיהוק, נורה ג'ונס, ריהאנה ושאקירה.

בקטגוריית האלבום הטוב של השנה היא תתמודד מול ג'יי זי ("The Blueprint 3"), אמפייר אוף דה סאן ("Walking on A Dream"), אנימל קולקטיב ("Merriweather Post Pavilion") והבלק אייד פיז ("The E.N.D). בקטגוריית פריצת השנה, היא תתמודד מול אנימל קולקטיב, דניאל מריוות'ר, אמפייר אוף דה סאן וטיילור סוויפט.

עושים כבוד לרובי וויליאמס

פרס הבריטס לתרומה יוצאת דופן יוענק השנה לרובי וויליאמס, שיסגור את הטקס במחרוזת עם אורחים מפתיעים, כפי שעשו בשנה שעברה פט שופ בויז שזכו בתואר המכובד. וויליאמס גם מתמודד על פרס האמן הבריטי הטוב של השנה מול דיזי ראסקל, קלווין האריס, מיקה ופאולו נוטיני. לפרס האמן הבינלאומי של השנה מועמדים ברוס ספרינגסטין, אמינם, ג'יי זי, Seasick Steve ומייקל בובלה.

אחת הקטגוריות המרתקות בפרס היא הסינגל הבריטי של השנה, פרס המוענק על ידי גולשי האינטרנט. המועמדים לפרס, לצד לילי אלן, הם הצמד לה רו ("In For The Kill"), פיקסי לוט ("Mama Do"), זוכה תוכנית ה-"X Factor" ג'ו מקאלדרי ("The Climb"), שופטת התוכנית שריל קול ("Fight For This Love"), אלכסנדרה ברק עם פלו-רידה ("Bad Boys"), ההרכב JLS עם "Beat Again", אליישה דיקסון ("Breath Slow"), טאיו קרוז ("Break Your Heart") וטינצ'י סטריידר עם ההרכב N-Dubz בשיר "Number 1".

חוגגים 30

הטקס עצמו חוגג 30 שנים להיווסדו עם מספר קטגוריות שנפתחו במיוחד לכבוד האירוע. הקטגוריה הראשונה היא קטגוריות האלבומים הבריטים הבולטים ביותר ב-30 השנים האחרונות. לפרס מועמדים האלבומים של אואזיס ("What’s the Story, Morning Glory), קולדפליי ("A Rush of Blood To The Head"), דיידו ("No Angel"), דייר סטרייטס ("Brothers In Arms"), דאפי ("Rockferry"), ההרכב קין ("Hopes& Fears"), פיל קולינס ("No Jacket Required"), הזמרת שאדיי ("Diamond Life"), הוורב ("Urban Hymns") וטראוויס ("The Man Who").

הקטגורייה השנייה היא ההופעה הטובה ביותר בתולדות טקס הפרסים. הזוכה בקטגורייה זו ייקבע על ידי הקהל, במצעד שישודר ב-23 בינואר. בין ההופעות שישודרו תהיה גם הופעה של מייקל ג'קסון, כמו גם כאלה של קיילי מינוג, The Who, פול מקרטני, פט שופ בויז, רובי וויליאמס עם טום ג'ונס, טייק דאת, קולדפליי, קנייה ווסט ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully