וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגל חדש: מושיק עפיה - "אדון עולם"

עינב שיף

19.1.2010 / 14:30

המותג המצליח עולה על גל ההצלחה של המוזיקה הים תיכונית עם ביצועים של אייל גולן, ליאור נרקיס, דודו אהרון ועוד לשיריו של היוצר שהלך לעולמו לפני חמש שנים. האזינו לסינגל הראשון מתוכו, בביצוע מושיק עפיה

יח"צ - חד פעמי

אחרי שני מארזי "עבודה עברית" שיצאו לכבוד שנת ה-50 וה-60 למדינת ישראל, מגיע מארז שלישי ברשימה, הפעם ללא קשר לשום יום עצמאות (האוסף ייצא בחודש מרץ לקראת חג הפסח) אלא ליוצר עוזי חיטמן, שהלך לעולמו לפני למעלה מחמש שנים. בהתאם, שיריו של חיטמן יבוצעו על ידי אמני המוזיקה הים תיכונית, אותה טיפח חיטמן רבות מהלך הקריירה שלו.

באוסף ישתתפו אייל גולן, מושיק עפיה, ליאור נרקיס, גליקריה, שמעון בוסקילה, דודו אהרון, עידן יניב, אביהו מדינה, חיים משה ואמנים נוספים. היום (שלישי) יוצאים שלושה סינגלים ראשונים מתוך הפרויקט: דודו אהרון שמבצע את "אהבנו", ליאור נרקיס שמבצע את "על סף דלתך" ומושיק עפיה, שביצועו ל"אדון עולם" ניתן כאן להאזנה.

"משפחתי ואני מלווים ותומכים בפרויקט החשוב הזה", אמר עידו חיטמן, בנו של עוזי. "לנו המשפחה, זה נותן כוח מעצם ההכרה וההנצחה. זוהי מתנה לנו ולכל מי שאוהב את השירים של אבא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עידו חיטמן: "לנו המשפחה, זה נותן כוח מעצם ההכרה וההנצחה". עטיפת האוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הבחירה באמני הזמר הים תיכוני הינה הבחירה הטבעית ביותר לאלבום המחווה הזה", אמר יוסי בן דוד, המנהל האמנותי של הפרויקט. "עוזי חיטמן בחייו נהג לכתוב למיטב אמני הזמר הים תיכוני והיה אוהד מושבע של הז'אנר. ברצוני להודות לכל האמנים הלוקחים חלק בפרויקט החשוב הזה".

את הפרויקט מפיק האתר iMusic יחד עם המותג "עבודה עברית", ששייך לחברת נענע דיסק של ניצן זעירא ולחברת עננה של יניב דווידסון. שני האוספים המרובעים שיצאו תחת המותג מכרו עד כה כ-200 אלף עותקים, כלומר כ-800 מאה דיסקים בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully