וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מר שועל המהולל" לא יופץ בישראל

עינב שיף

19.1.2010 / 14:26

הקהל הישראלי לא יזכה להקרנות סדירות של אחד מסרטי האנימציה הבולטים של השנה, בשל החלטת אולפני FOX. עם זאת, לסרט תיערך הקרנה חד פעמית בסינמטק חולון

סרט האנימציה "מר שועל המהולל" ("Fantastic Mr. Fox") שהיה מועמד לפרס גלובוס הזהב בטקס שנערך ביום א', לא יגיע להפצה מסחרית בישראל, אך יוקרן באופן חד פעמי בסינמטק חולון. ההקרנה תיערך ב-4 בפברואר והוא יתורגם במיוחד עבור ההקרנה.

הסרט "מר שועל המהולל" בויים על ידי ווס אנדרסון ("משפחת טננבאום") ומדובבים בו מריל סטריפ, ג'ורג' קלוני, אוון ווילסון ווילם דפו וביל מוריי. הסרט מבוסס על ספר הילדים המפורסם של רואל דאהל והוא עוסק בתהליך התבגרותו של שועל הולל, אשר חוזר למעשה אחרון של שובבות בסיוע כמה מחבריו הטובים ביותר. הסרט זכה השנה בפרסי אגודת המבקרים של של לוס אנג'לס, ניו יורק, ולאס וגאס וכן הוא נחשב לאחד המועמדים הבכירים להיכנס לחמישיית הסרטים המועמדים לקטגורית סרט האנימציה הטוב ביותר באוסקר.

סרט אנימציה בסדר הגודל של "מר שועל המהולל", המופץ על ידי אולפני FOX, זוכה בדרך כלל להפצה מקומית, אולם על פי דובר החברה בישראל, אריה ברק, מדובר בהחלטה של האולפנים בחו"ל, שהחליטה שלא להפיץ את הסרט במספר רב של מדינות בחו"ל, ביניהן ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully