וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפקטד מאשרום חוזרת לפסטיבל קואצ'לה בארה"ב

עינב שיף

19.1.2010 / 17:41

הרכב הטראנס הבינלאומי יופיע באחד הפסטיבלים הגדולים בעולם ("כבוד גדול"). על כך שהמופע מתוכנן לערב יום הזיכרון הגיבו: "ההסכם נחתם לפני שניתן היה לדעת באיזה יום נשובץ"

אינפקטד מאשרום, ההרכב הישראלי המצליח בעולם, יופיע בפסטיבל קואצ'לה בארצות הברית, מהפסטיבלים הגדולים ביותר בעולם, שיתקיים בין התאריכים 15-18 באפריל. לצדם יופיעו בפסטיבל, שיתקיים כבכל שנה בקליפורניה, כ-130 אמנים, ביניהם שמות גדולים כמו ג'יי זי, LCD סאונדסיסטם, תום יורק, פיית' נו מור, פייבמנט המתאחדת, סליי סטון, מיוז, הגורילאז של דיימון אלברן במופע ראשון זה זמן רב, שרלוט גינסבורג, הוט צ'יפ, פאבליק אימג' לימיטד עם ג'וני רוטן ואפילו יו לה טנגו שיגיעו לישראל ב-22 במרץ.

ההרכב מתוכנן להופיע ביום האחרון של הפסטיבל שהוא גם ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל. בתגובה לכך, מסרה הלהקה לוואלה! תרבות כי "פסטיבל קואצ'לה הינו מן האירועים המכובדים ביותר בארצות הברית וזה כבוד גדול עבורנו להופיע במסגרתו. את סגירת המופע ביצע סוכן ההופעות האמריקאי שלנו וזה נסגר כבר בקיץ 2009. כשנחתם ההסכם בשנה שעברה הוא לא כלל יום ספציפי למופע כך שלא היה ניתן לשער באיזה יום נשובץ, כיוון שהפסטיבל מתרחש במשך שלושה ימים".

"עלינו לעמוד בהתחייבויות חוזיות ולנהוג במקצועיות שהולכת לפנינו", המשיכו ואמרו חברי הלהקה. "את חגי ומועדי ישראל אנו נוטים לקיים רוב הפעמים ובעיקר אם הם אינם נופלים על סופי שבוע שבהם אנו משובצים להופעות. שוב, צריך לציין שמרבית המופעים נסגרים תקופות ארוכות מראש וללא ידיעה ודאית על יום ושעת מופע ספציפית".

אינפקטד מאשרום כבר הופיעו בפסטיבל קואצ'לה בשנת 2007. הם יופיעו בישראל ב-11 בפברואר, במסגרת אירוע של מותג Club Seat. המופע יתקיים בגני התערוכה בתל אביב ויתארח בו מתיסיהו שיגיע במיוחד למופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully